Jobbe med bloggen

Og så var det en ny dag. Vel, hvertfall har dagen min nettopp startet. Jeg gikk å la meg rundt kl.06:00 så det var på tide å stå opp. Nå er jeg hvertfall klar for en ny dag. Så hva skal man fylle denne dagen dagen med mon tro? Det er jo så mye man kan finne på, men jeg vet helt ærlig ikke hva jeg har lyst til å dag. Kanskje dette er en dag for å slappe av og se på mer julefilm? Uansett kommer det oppskrift i dag også. Jeg har jo bakt så mye at jeg har oppskrifter å dele hver dag, ut november. Om det kommer til å bli oppskrifter hver dag i desember vet jeg ikke, men jeg skal gjøre mitt beste for å fylle denne bloggen med julestemning hvertfall.

Så her sitter jeg og venter på at jeg kan skru på julemusikken igjen. Jeg klarer bare ikke konsentrere meg om å skrive når musikken står på. Faktisk er jeg så trøtt at jeg så vidt klarer å fokusere på noe som helst, men det går vel over i løpet av en time eller to. Uansett er humøret mitt på topp. Jeg tror veldig lite kan rive ned humøret mitt i dag. For jeg sjekket topplisten på blogg.no og jeg har kapret plass nr.20. Dette er veldig stort for meg. Selvom jeg ikke får penger for å blogge så betyr den plassen veldig mye. Her har jeg lagt sjelen i bloggen også får jeg en sånn nyhet. Jeg ble så utrolig glad og ennå klarer jeg ikke finne ord på hvor glad dette gjør meg. En stor takk til alle som har brukt tiden sin på å ta seg turen inn hit. Dette øyeblikket kommer jeg aldri til å glemmer. Klart jeg kan falle langt ned i morgen, men det gjør ingenting fordi dette er stort selvom det bare er for en dag. Jeg har faktisk drømt om å være på topp 20 og nå er drømmen sann. Så dette skal jeg huske hver gang jeg trenger et lite dytt for å komme i gang. Tusen takk alle sammen!

Jeg vet hva jeg skal gjøre i dag. I dag vil jeg jobbe med bloggen og komme på nye ting jeg kan blogge om og hvordan jeg ønsker at bloggen min skal være fra nyåret. For nå er det jo fokus på julen. Det er jo også noe jeg kan jobbe med. For julen handler jo om mye mer enn bare julekaker. Så hvis jeg ikke orker å bake noe i dag så tenker jeg å sitte og jobbe med bloggen mesteparten av dagen. Det er jo sånne ting jeg elsker å gjøre. Jeg ville jo aldri blogget om jeg ikke hadde hatt lyst til å gjøre all jobben som ikke kommer på bloggen. For meg er det halve jobben med å ha en blogg. Da sitter jeg og tenker på hvilke temaer jeg bør skrive om, lager lister på hva som kan være bra å legge ut og ikke. Så finner jeg jo inspirasjon til hobby, baking og mye annet. Derfor er det veldig kjedelig å ikke ha et kontor. Jeg bruker jo mye tid foran pcen, men jeg har ikke et behagelig sted å sitte. Så det er noe jeg virkelig ønsker meg.

Jeg har jo noen idèer til bloggen for 2021, men det er jo absolutt ikke nok til å fylle bloggen slik jeg ønsker. Så da kan jeg jo bruke en del tid i dag til å sette meg ned og tenke på hva jeg ønsker at bloggen skal være fremover. f.eks elsker jeg å bake så det har jeg veldig lyst til å få gjort mer av. Jeg ser jo også at dere syns det er koselig med oppskrifter på bloggen så det er noe jeg har lyst til å fortsette med. Da er det vel bare å få frem notatblokka og skrive ned alle idèer som vil være bra for bloggen både nå, men også for året som kommer.

Hva har du lyst til å se mer av på bloggen?

Følg gjerne bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg