Jobbe hardt for dere

Dagen i dag har jo gått kjempe bra og jeg har egentlig fått gjort veldig mye. Jeg føler at jeg har litt mer kontroll på bloggen og ikke ligger så veldig bak med ting, noe som kan endre seg ganske fort. For plutselig tar man en rolig dag eller to også ligger man bak med bloggen. Så det er jo faktisk en jobb man aldri har helt fri fra. Hvertfall ikke hvis man vil ha en blogg som kan nå langt og har godt og mye innhold. Allikevel er jeg jo nødt til å roe meg litt ned av og til. Derfor har jeg tatt det veldig rolig resten av dagen. Etter å ha bakt 3 ting så tenkte jeg det var greit å slappe av litt. Jeg har jo bare lyst til å jobbe med bloggen hele tiden eller lage innhold som f.eks å bake, men jeg må jo ta meg litt i nakken og ta en pause av og til også. Så det har jeg gjort nå. Det var nok det riktige å gjøre, men jeg føler jo at hodet jobber 24/7.

Det er jo gøy å sitte og scrolle på Pintrest for å finne inspirasjon og sånt. Faktisk så tror jeg at det er nøyaktig hva jeg kommer til å gjøre før jeg går og legger meg i kveld. For nå har jeg faktisk bakt alt som jeg hadde satt på ukens liste. Så da er det jo bare å få skrivd noen nye oppskrifter som jeg kan bake når jeg får lyst/kan det. Når jeg først begynner å bake så går det jo en god del tid til det fordi jeg har skrivd ned oppskrifter og det er så gøy. Så plutselig har jeg jo ikke flere oppskrifter å lage. Derfor lurer jeg litt på om jeg skal få skrivd ned hvertfall 10 nye oppskrifter i løpet av denne uken. Sånn at jeg kanskje har en stund. Også kan jeg jo skrive ned flere om jeg kommer over noe jeg har lyst til å bake. For jeg bruker jo i gjennomsnitt 2-3 timer hver dag på Pintrest. Jeg begynner å se litt på morgenen, så er det litt etter middag/midt på dagen og så sitter jeg som regel med det på kvelden også. Det blir jo en del jobb som ligger bak bloggen, hvertfall når man har en bloggen med oppskrifter.

Når jeg setter meg ned på Pintrest så kan jeg bli litt lei av å scrolle nedover, men som regel er det jo kjempe gøy. jeg har jo funnet masse nytt jeg har lyst til å prøve som jeg ikke hadde tenkt på om jeg ikke hadde hatt bloggen. Det er jo bloggen som får meg til å bli inspirert til å prøve nye ting. Forhåpentligvis er den også inspirasjon for andre også. Eller det vet jeg jo. Dere kommer jo med så mange flotte tilbakemeldinger. Jeg har jo så mange screenshots av kommentarer som jeg har fått dette året utelukkende fra de oppskriftene jeg har delt. Hele tiden får jeg høre at dere har endelig funnet en oppskrift dere klarer å lykkes med, selvom dere ikke er flinke til å bake. Og det er sånt som gjør alt dette arbeidet verdt det. Når jeg får slike tilbakemeldinger så blir jeg jo kjempe glad. Da sitter jeg faktisk med et stort smil og gjerne en tåre i øyekroken. For når jeg startet å dele oppskrifter så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle klare å nå ut til så mange, få så mange nydelige tilbakemeldinger og hjelpe folk med å lykkes på kjøkkenet.

Har jeg en dårlig dag så kan jeg bare se tilbake på alle de flotte kommentarene jeg har fått og så blir dagen bedre med en gang. Helt ærlig fatter jeg ikke hvordan jeg kunne være så heldig. Det forblir et mysterium i mine øyne, men jeg må si at jeg er veldig takknemlig for all støtten og tilbakemeldingene dere gir meg. Uten dere så hadde jeg ikke kommet så langt som jeg har dette året. Bloggen min har jo eksplodert siden januar og det er noe jeg aldri tar forgitt. Så da er det bare å jobbe hardt, hver dag og smile fra øre til øre hver gang jeg får en hyggelig kommentar. Også blir disse fine kommentarene på en måte et skjold for de mindre fine. For man kan jo ikke gjøre alle fornøyd. Selvom det bare en en oppskrift man ønsker å dele med verden så er det alltid noen som vil finne noe spydig å si i et kommentarfelt. Heldigvis er det mange flere herlige mennesker i mitt kommentarfelt enn det er haters. Og det gjør meg så utrolig glad. Jeg er jo bare en blogger med en drøm. Det er jo dere som er fantastiske og gjør drømmen min til virkelighet. Jeg er så heldig som har alle dere herlige mennesker der ute.

Følg meg her:

Facebook(blogegn) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg