Jernmangel

Jeg har ikke vært i stand til å blogge eller noe annet for den sak skyld. Alt jeg har gjort er å ligge i senga med smerter, utmattelse, svimmel, kvalm. Ja, alt har bare blitt kastet over meg i dag og jeg føler at jeg ikke klarer noe som helst. Det eneste jeg har lyst til å gjøre er å sove, men jeg prøver å la være sånn at jeg klarer å sove i natt.

Mitt største problem har vært hodepine og jeg viste ikke hvorfor før jeg begynte å tenke litt. Jeg har slitt med jern mangel flere ganger før så når jeg begynte å tenke tilbake og fikk søkt opp symptomer på nettet så fant jeg jo ut hva som er problemet. Så nå går jeg på tabletter, jeg prøver å få i meg masse matvarer med jern i og forhåpentligvis vil det bli bedre etterhvert. Frem til da må bloggen settes litt til side. Jeg vil så klart komme med innlegg her, men jeg vet ikke hvor ofte det blir. Nå som jeg er såpass dårlig så er det veldig vanskelig å si hvordan dagene fremover blir, men jeg gjør hvertfall mitt aller beste for å få nok jern i kroppen og forhåpentligvis blir formen bedre snart.

De siste dagene har vært såpass ille at jeg har orket noe særlig. Det er ikke det at jeg ikke vil, men jeg blir enten svimmel, får hodepine eller vondt i magen når jeg gjør noe. Allikevel prøver jeg å pushe meg fordi jeg ikke vil være sengeliggende, men da ble jeg bare verre. Så derfor har jeg funnet ut at den beste måten for å bli bedre er å spise mat med masse jern og holde meg i ro noen dager. Også får vi se hvordan formen min blir etter det.

Når man ikke engang klarer å følge med på en film eller en youtubevideo så er det ikke så mye annet man kan gjøre enn å stirre i taket og håpe at det snart er over. For er det en ting som virkelig skremmer meg så er det å være utslitt og sengeliggende. Så det beste jeg kan gjøre er å tenke positivt og håpe på det beste. Også håper jeg at jeg snart er tilbake med masse prosjekter, oppskrifter og mye annet gøy på bloggen. Nå vet dere hvertfall hva som skjer om det er lite aktivitet på bloggen og det beklager jeg virkelig for.

Forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake!

5 kommentarer
    1. Vurdert å sjekke deg for covid? Høres ut som du har ganske mange symptomer (nei, man har ikke alltid hoste og vondt i halsen).

        1. Det er ikke umulig selvom man ikke er utenfor døren sin. Du handler jo masse, og selvom dette er samboeren din eller noe som kommer i posten så lever covid på overflater i maaange dager, så er ikke umulig. Mindre sjanse, men absolutt ikke umulig. Men bra at du er sikker på at du ikke har det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg