Jenter lager drama

Jeg prøver så hardt å være positiv og så kommer det mennesker som vil ødelegge og gjøre livet mitt helt jævelig uten noen som helst grunn. Det er da det klikker for meg for jeg ønsker ikke råd og få vist veien jeg burde gå. Jeg er 110% sikker på hva jeg ønsker å gjøre med mitt liv og hvordan mennesker jeg vil ha i livet mitt. Når sånne ting som dette skjer så blir det jo da til at jeg mister de som oppfører seg sånn for jeg klarer ikke så mye bullshit i livet mitt. Jeg ønsker å være den positive og energiske personen som jeg er ment å være. Da skal ingen få lov til å trykke meg ned og gjøre meg lei meg, sur og forbanna for det er ikke en sånn person jeg ønsker å være. Det er jo klart at alle har en dårlig dag av og til, men da vil jeg at det skal være noe jeg har gjort og ikke at andre har slengt dritt til meg. I dag gikk det ikke så bra og jeg valgte derfor å ta avstand fra hele greiene og sa det så enkelt at jeg ikke ønsker å snakke mer. Jeg la det bort og tenkte heller på daten jeg skal på til søndag. Jeg orker ikke gjøre noe stor greie ut av det.

Ja, jeg vet jeg sitter å skriver om det nå og det er rett og slett fordi jeg ønsker å dele alt i mitt liv og mine tanker rundt det hele. Det gjør at jeg kan få det på avstand og kan fortsette å være den glade og positive meg igjen. Det er ingenting jeg heller vil enn å sitte her med et ekte smil om munnen. Jeg har vært igjennom veldig mye dritt i mine år og jeg føler meg egentlig ganske trøtt og lei av alt sammen. Jeg gidder ikke sitte her og være lei meg eller sur for et valg ei venninne tok og hva hun står for i den saken. Jeg skal ikke gå inn på dette temaet for jeg syns det blir så utrolig teit å i det hele tatt ta det opp. Dette er mitt liv og jeg gjør hva faen jeg vil med det om det så er feil i andres øyne. Tenk at en så liten ting kan lage så mye kaos av å snakke om. Jeg var så lykkelig og ville derfor snakke med henne om det, men så ble alt snudd oppned og jeg skjønte rett og slett ikke hvorfor.

8

Men nok om det. Jeg er ferdig med den saken og alt det dramaet der. Nå skal jeg bare nyte stillheten på rommet og tenke på han som kom inn i livet mitt som et lyn fra klar himmel. Jeg velger å være positiv fordi det er akkurat den jeg er. De som ønsker å fucke opp det kan liksågodt bare snu nesa hjem og aldri snakke til meg igjen. Et sted går grensa! Ikke bland deg inn i mitt liv og tro at det er okay for meg, for det er det ikke.

Jeg elsker livet mitt og meg selv akkurat nå. Endelig er jeg lykkelig og jeg klarer å skyve slike mennesker vekk fra meg uten å grine hele kvelden. Jeg føler at livet mitt endelig har funnet den rette stien og det gjør meg så utrolig glad. Jeg har en lang vei å gå, men jeg er her og ville aldri latt noe eller noen ødelegge dette. Det er så klart mange som prøver, det har de gjort så lenge jeg kan huske. Bare prøv dere, men jeg flytter meg ikke for noen.

Jeg har kommet tilbake til den sterke versjonen av meg og jeg vet at jeg kan tåle mye uten å knekke sammen, men hvorfor skal jeg sitte her å godta negativitet når jeg ikke trenger det. Hvorfor skal jeg godta at folk styrer mitt liv? Nei, jeg sier stopp! Nå har jeg fått mer enn nok!

Et lite råd fra meg til alle dere der ut! Ikke bland dere i andre sitt liv. Vis de er voksne nok til å røyke, drikke alkohol osv. så er de voksne nok til å ta egne valg uten at noen må blande seg inn i det.

Jeg er 26 år og klarer å tenke selv! Tenk litt på hva du faktisk blander deg oppi og trå forsiktig. En dag kan du miste ei venninne for det og da vil du angre.

Det er derfor jeg har kompiser i stedenfor venninner. Jeg kuttet ut alle utenom ei venninne for det ble så mye drama. Så BOYS lær oss kvinner å slutte med drama for det er så ukult!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg