Jeg vil bli forfatter

Frem til nå har dagen min bestått av frokost, trening, tur i butikken og skriving av spøkelseshistorier. Eller jeg vet egentlig ikke om de kun kan kalles spøkelseshistorier denne gangen fordi det er så mye mer enn det. Så kanskje horrorstory passer bedre. Uansett har det vært utrolig gøy å sitte ned med pcen og skrive historier som popper opp i hodet mitt. Jeg er jo veldig stor fan av horror og gleder meg jo alltid kjempe mye til spooky season og halloween. For da kan jeg være kreativ på mine plattformer med ting som jeg virkelig liker. Det passer jo ikke akkurat til jul. Hvertfall ikke for de fleste. Så jeg bestemte meg for å skrive noen historier som jeg kan bruke på bloggen i september og oktober, sånn som jeg gjorde i fjor. Da får jeg gjort litt arbeid samtidig som jeg får hatt det gøy med noe jeg liker å gjøre, nemlig å skrive historier. Det beste hadde jo vært å kunne skrivd en bok med masse skumle, korte historier samlet i en bok. Jeg syns hvertfall de jeg skriver er bra og jeg håper og tror at mange andre også ville satt pris på en sånn bok.

Så hvorfor begynner jeg ikke bare på en slik bok? Jo, fordi alt sånt koster penger og det er penger jeg ikke har. Kanskje det er en drøm som kan bli virkelig en dag, men da må det spares først. Også må jeg jo finne ut om mine historier faktisk er bra nok for noe sånt. Det hadde jo vært veldig moro og absolutt noe jeg kunne gjort. For det å skrive bok har vært noe jeg har hatt lyst til å gjøre i flere år. Og horror er jo noe jeg virkelig elsker. Så hvem vet, kanskje en dag får jeg muligheten til det. Om noen hadde spurt om jeg ville lagd en slik bok så hadde jeg grepet muligheten med en gang.

Er du på utkikk etter nettopp dette og kan gjøre drømmen min til virkelighet så ta kontakt på mailen min.

Men seriøst. Jeg hadde elsket å skrive bok. Det er en million historier i hodet mitt og jeg har allerede skrivd så mange. Jeg skrev jo en hver søndag i fjor (september og oktober) og idéene bare strømmet inn. Så det er nok noe jeg ikke hadde hatt noen problemer med å skrive. Og i en bok kunne jeg jo hatt litt andre type historier som er mye skumlere. Hadde ikke det vært kult? En bok fylt med horror. Jeg ville kjøpt en sånn. Ja, faktisk har jeg en sånn type bok i hylla, men den er på engelsk. Jeg har ikke fått lest den ennå, men jeg skal absolutt lese den når jeg orker. For jeg er ikke så flink i engelsk og da tar slik lang tid, men absolutt en bok jeg ser frem til å starte på etterhvert.

Så ja, det er hva som skjer i dag. Jeg har lyst til å bare skrive og skrive hele dagen. Kanskje jeg bare skal sette meg ned og skrive masse horror historier for moro skyld. For jeg har ikke lyst til å legge ut for skumle historier på bloggen, selvom det er til spooky season. Og ja, jeg vet det er lenge til. Jeg tenkte bare det kunne være gøy å ha noe å gjøre, men også få disse historiene klare om de er bra nok. To fluer i en smekk.

Det var en liten kikk inn i hodet mitt for tiden. Hvertfall når det kommer til dette med et ønske om å skrive bok. Dere vet jo dette allerede, men da har jeg jo snakket mer om en selvbiografi. Nå tenker jeg at det kanskje er litt mer interessant for meg å gå mer mot horror. Selvom mitt liv til tider har vært horror. Det er en grunn til at jeg har angst og depresjon, men ja. Før dette innlegget blir 1 mil lang så tror jeg at jeg avslutter her. Ikke glem å sjekke ut Instagram og Youtube. Linkene ligger under her. Der poster jeg også mye forskjellig spennende fra hverdagen min. Følg meg gjerne. Det vil gjøre meg veldig glad. Også håper jeg dere får en flott dag videre. Nå skal jeg tilbake til å skrive flere historier.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Å skrive er gøy. Har snust litt på det i beskjeden grad. Gikk på 2-3 skrivekurs fikk noe på trykk i avisa. Siste gang på trykk var i 2007. Viktig at man jobber med teksten så dette tror jeg du vil like. Mye tips og kurs på nette. Lykke til. Ha en fin dag,

      1. Så moro. Ja, det er noe jeg har likt å holde på med siden jeg var liten. Alltid elsket å skrive historier i norsktimene og stiler. Så jeg tror det ville vært moro å gitt ut en bok med mange korte, skumle historier. Jeg får se hva fremtiden bringer. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg