Jeg venter…

Det har kommet noen av halloweendekorasjonene i posten den siste tiden, men jeg mangler fortsatt en god del. Spesielt venter jeg på en duk som er ganske viktig at jeg får før jeg begynner å pynte, men jeg kan jo faktisk ikke vente for lenge på den heller. Videoen må ut 1. oktober og den har fortsatt ikke kommet. Så jeg har bestemt meg for at det som ikke kommer før helgen blir ikke med på videoen. For jeg må snart komme i gang med pyntingen om jeg skal få ferdig videoen. I tillegg har jeg jo veldig lyst til å pynte opp nå. Hver gang det kommer noe i posten så kan jeg faktisk ikke sette det frem. Jeg må legge det ned i boksen sammen med det andre og det begynner å bli ganske frustrerende fordi jeg bare vil ha det fremme.

Så her sitter jeg da og tripper, venter på at jeg skal få ting i posten og venter på at jeg kan begynne å lage denne videoen der jeg pynter til spooky season. Det er egentlig ikke så veldig mye annet som skjer for tiden. Selvom jeg har fått tørket støv i stua, vasket benken på kjøkkenet og endelig fått vasket bøtta som paprikaplanten stod oppi. Husker dere den planten jeg sådde fra frø i fjor? Ja, den bøtta har stått i gangen med rester av jord på kantene, men nå er den hvertfall ren. Noen ting tar vist lengre tid enn andre.

Det viktigste nå har egentlig vært å holde det ryddig og de få dagene nå har jeg faktisk klart det. Så godt at jeg faktisk går rundt og tenker Hva kan jeg gjøre nå? Allikevel prøver jeg å slappe litt av og ikke styre for mye. Kjøkkenet og stua er jo helt rent nå så da trenger jeg liksom ikke tenke så mye på dette med rydding. Siden det er så ryddig så har jeg faktisk hatt muligheten til å ta det litt mer med ro. Jeg har også klart å sove lengre og litt bedre.

Planene for denne uken er egentlig veldig uklare. Jeg har tenkt å fokusere på jobb, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre ennå. Hodet mitt er faktisk litt sløvt og klarer ikke helt å tenke klart. Så jeg har faktisk ikke fått gjort så mye i dag som jeg hadde håpet, men det er jo fortsatt mye igjen av kvelden så da kan jeg jo bruke den tiden nå til å jobbe litt. Også blir det vel å spille inn litt til youtube i morgen tidlig sånn at videoen for morgendagen kan komme ut. Tiden får vise hva jeg gjør med resten av uken. Akkurat nå orker jeg ikke planlegge noe lengre fremover. Nå blir det hvertfall litt jobb og så skal jeg lage meg noe mat. En gang stille og rolig dag generelt egentlig. Jeg har ikke engang fått lest noe i dag, men sånn er det noen ganger. Alle dager kan jo ikke være fullstappet med masse gøy/jobb. Noen gang går man bare rundt halvsvime og lurer på om man er våken i det hele tatt. Det er hvertfall sånn dagen i dag har føltes. Venter på helgen egentlig, men man kan jo ikke det heller for da går man jo glipp av ganske mye tid. Så i morgen får jeg komme i gang med dagen og få gjort noe annet enn å vente. Kanskje jeg skal bake litt i morgen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg