Jeg var vist utslitt

Dagen I dag begynte egentlig ganske greit. Jeg fikk jo lagd både hamburgerbrød, hamburgere og tilbehør. Det tok jo en god stund så når jeg var ferdig med det og hadde spist, da sovnet jeg ganske fort. Med andre ord har jeg sovet bort halve dagen og enda er jeg ganske så utslitt. Så det er ganske tydelig at det tok skikkelig på kroppen å gjøre alt det der. Uansett var det verdt det fordi jeg hadde det kjempe gøy med å lage alt sammen.

Når jeg nå til slutt våknet opp så fant jeg ikke mobilen min. Til slutt var jeg så utslitt at jeg måtte ha hjelp av samboeren min til å lete. Den hadde virkelig gjemt seg, men til slutt dukket den opp. Siden jeg ikke hadde noe særlig energi fra før av så ble jeg helt utslitt av dette. Derfor blir det å sove enda mer.

Forhåpentligvis blir morgendagen litt bedre. Ikke at jeg kan klage på denne dagen fordi den har jo faktisk vært helt super mår jeg har vært våken. Jeg skulle bare ønske jeg var våken i løpet av hele dagen, men sånn er det å ha fibromyalgi. Noen ganger trenger man bare den søvnen. Det er jo bedre å lade opp til neste dag enn å gå rundt med lite energi hele tiden. Så det er nøyaktig hva jeg skal gjøre nå. Litt mer søvn og så er jeg klar for en ny dag og Forhåpentligvis vil morgendagen bli ekstra bra sånn at jeg kan få gjort ferdig planleggingen til april. Snart i mål nå. Jeg mangler bare noen få dager også kan jeg begynne å lage oppskriftene. Og tro meg, det tar kortere tid enn å finne ut hva jeg skal ha til middag, men det er nok noe vi alle kan kjenne oss igjen i av og til. Så kanskje det kan hjelpe dere med å finne noe godt til middag.

Nå skal jeg hvertfall sove litt til og så er jeg tilbake igjen i morgen. God natt.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Kjenner meg meget godt igjen. For jeg glemmer ofte hvor jeg legger ting. Det kan være nøkler, mobilen eller andre ting som radioer. Jeg må ta meg sammen og legge ting på bestemte steder. Men det er ikke så lett. Er tidlig oppe og mulig jeg tar en tur i skogen hvis jeg gidder. Skaffa meg ei ny joggebukse i går til 150,- kroner så det var billig. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg