Jeg slutter å blogge…

Noe jeg har tenkt veldig mye på er hvordan jeg skal legge ut innleggene til plantene mine. For det er mye som ikke klarte seg så bra, noe som døde osv. når jeg var borte så lenge. Jeg elsker jo å vise dere plantene mine og skrive om dem. Det er jo derfor jeg gjør det, for min egen del. Om jeg ikke syns noe er moro å skrive om, da stopper jeg.

Nå er det ikke det at plantene i seg selv ikke er noe moro lengre, men jeg må helt ærlig si at det å komme hjem til noen døde og noen nesten døde plante, fikk meg til å miste lysten til å skrive om dem.

Planter har alltid vært noe som jeg elsker å holde på med og det kommer selvsagt til å være det i årene fremover også, men det ble veldig ødelagt for meg denne sommeren. Så nå har jeg tatt en beslutning og funnet ut at jeg ikke skal legge ut noe mer planteinnlegg. Dere kan se noen bilder på Instagram nå og da, men ikke her på bloggen.

Det har heller ikke gått så bra den siste tiden. Jeg trives ikke hjemme, uten å gå så mye i detaljer. Derfor har jeg bestemt meg for å dra tilbake til Sverige mye tidligere enn planlagt. For jeg trives mye bedre der, med dama mi.

 

Noe som jeg kommer til å fortsette med er å skrive om reiser og sånt som jeg er så heldig å få oppleve. Det gir meg så mye glede å dele alle mine opplevelser med dere. Håper dere syns det samme. Og vil dere se mye mer innhold kan dere følge min Instagram HER.

4 kommentarer

      1. Ja🙈 Det ble for langt å skrive “jeg slutter å blogge om plantene mine i år” 🤭 Tusen takk. Så koselig. ❤️ Og helt enig! Lenge leve kjærligheten. 🌈❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg