Jeg slo meg skikkelig

DET SNØR UTE!

Etter at det meste smeltet for noen dager siden begynte jeg å bli skikkelig deprimert. Altså hvem vil vel ha en grønn jul? Vel, jeg vil hvertfall ikke det. Så da ble jeg jo skikkelig glad når det endelig dalte ned i kveld. Og jeg ble skikkelig gira, tok på meg sko (som ikke hører til vinteren) og fløy ut. Jeg elsker å bare nyte synet av snøen som daler, men jeg ville jo selvfølgelig filme litt også. Så da fikk jeg den gode idéen om at jeg skulle gå ned til veien. Det gikk ikke helt slik jeg jeg hadde håpet. For når jeg kom nesten helt ned bakken var det en liten flekk under snøen som var så glatt at beina mine ikke hadde en sjanse. Jeg sklei og landet med et stor pang. Så slo jeg hofta ned i isen og nå verker beina mine. Akkurat det jeg trengte nå som det snart er julaften.

Det gikk bra altså. Dette går over snart, men frem til da er kroppen min litt banket opp. Over her kan dere se hvor jeg falt. Her er det speilblank is og snøen lå jo over den, før jeg falt og fikk snø over hele meg. Jeg slet litt med å komme meg opp og selvom det ikke var noen i nærheten så føltes det ut som om alle så på meg. Så jeg børstet av meg snøen og lo litt av meg selv.

Dette lærte meg en ting da. Aldri gå med crocs om vinteren. Egentlig ikke gå med crocs i det hele tatt fordi det er skikkelig stygt, men også veldig kjekt om man bare skal i postkassa eller ut i hagen. Bare ikke om vinteren. Jeg vil heller bruke litt lengre tid for å få på meg sko enn å slå meg gul og blå.

Så nå kommer jeg til å legge meg ned og håpe at det snart slutter å dunke i beina mine. Jeg overdriver ikke når jeg sier at det fallet fikk hele kroppen min til å verke, men det kan også være fibromyalgien som gjør det verre enn det trenger å være. Akkurat nå gjør det vondt i alle ledd i kroppen, utenom nakken og hodet.

Hver forsiktig der ute for det er lett å falle og slå seg skikkelig. Jeg var egentlig veldig forsiktig, men gikk på snørra allikevel. Jeg skylder på skoene! Så ja, lær av mine feil og ikke gjør som meg. Du vil ikke like å slå deg sånn som jeg gjorde i stad. Forhåpentligvis er jeg bedre i morgen. Jeg har faktisk skikkelig lyst til å gå ut og filme mer i morgen om det har lagt seg masse snø, men vi får se. Nå blir det å se på youtubevideoer og drikke cola (uten sukker).

Ikke glem at du kan se masse julevideoer på min youtubekanal. Enten du vil se meg pynte til jul, sette opp og pynte juletreet, se hva jeg har kjøpt av julepynt i år, være med meg på julebaksten eller bli med på en tur i leiligheten nå som jeg har pyntet ferdig med alt det nye. Du finner linken til youtube rett under her. Abonner(gratis) gjerne om du liker videoene og ikke vil gå glipp av de som kommer. Jeg legger ut minimum 1 video i uken, men prøver å legge ut 2. Det er lettere om sommeren enn om vinteren, men vi får se. Neste video kommer hvertfall neste tirsdag. Jeg har lagt å ikke legge ut noe til helgen siden det er rett etter julaften, men i dag kom det jo en ny video som jeg håper dere liker. Alt ligger som sagt på min youtubekanal, så bare klikk deg inn på linken om du ønsker å sjekke ut det.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Patreon Youtube

2 kommentarer
    1. Huff da håper det er bedre i dag. Det er skummelt nå så la alt som heter joggesko hvile nå. Brodder og vintersko er tingen nå. Har alltid med meg brodder i sekken og bruker de ved behov. Ha en fin dag.

      1. Har skikkelig vintersko, men skulle bare gå noen meter så tenkte det var smart å gå i corscs av en eller annen grunn. Litt sår i kroppen, men det går vel over.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg