Jeg skulle ønske…

Søvnen min er igjen helt snudd på så jeg sover, våkner, sove, våkner helt til det er midt på dagen. Faktisk føler jeg for å sove hele tiden, men det går jo ikke. Så da får jeg prøve å holde meg våken frem til kvelden igjen. Og for å holde meg våken så må jeg jo finne på noe. Jeg kan ikke akkurat sitte i sofaen og glo ut i luften hele dagen.

Det er faktisk mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men kroppen min føles ikke så bra i dag. Om den hadde vært bedre så ville jeg nok vært halvveis til Spikertjern eller Buvatnet akkurat nå. De turene liker jeg å se tilbake på for de var utrolig flotte. Veldig lange og ødeleggende for kroppen, men absolutt verdt det. Utsikten var helt magisk og jeg hadde den gode følelsen av lykke på disse turene.

8. Mai Spikertjern

Jeg kan ikke la være å tenke på hvor vakkert det må ha vært i sommer. Og jeg har allerede bestemt meg for at jeg skal ta denne turen på sommeren neste år. For jeg har virkelig lyst til å se dette området når gresset er grønt.

5. Juni Buvatnet 

Et bilde kan virkelig ikke beskrive halvparten av skjønnheten som møtte meg på denne turen. Dette vannet må man nesten oppleve selv for å forstå hvor nydelig det er der. Denne turen kommer jeg aldri til å glemme. Og jeg håper at jeg får muligheten til å ta denne turen igjen neste år.

Jeg har opplevd en god del i år. Både på disse turene og på reiser vi har vært på. Nå som høsten er her og vinteren snart kommer så er det ikke like mye spennende turer på grunn av kroppen min ikke tåler kulde. Så da må man jo finne på andre ting.

Hva som skjer i dag vet jeg ikke, men jeg håper jeg hvertfall kommer meg opp av sofaen og får gjort noe. Det er egentlig målet mitt hver dag når det begynner å bli kaldt. Om det er å vaske opp, ta en dusj eller bake noe så vil jeg bare at jeg skal få noe ut av dagen. Som regel klarer jeg det og det holder humøret mitt oppe. Så får vi se hva denne dagen bringer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fine bilder av tjern du har her. Håper at kroppen din blir bedre så du kan ta dg en skogstur. Det ble jo opphold og fint vær i dag en jeg ikke rota til meg noe skogstur enda i dag. Her blir det gryterett med tilbehør i kveld. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg