Jeg må ta en pause

Da har vi altså kommet til den store dagen i desember, nemlig julaften. Corona har begynt å komme sterkt tilbake og vi lever med alt dette her, men heldigvis blir det en litt mer normal julaften enn det vi hadde i fjor. Dette blir første julen jeg feirer med noen andre enn familien min. Jeg er veldig spent og gleder meg veldig masse til å være med familien til samboeren min. Det kommer til å bli veldig koselig, men med alt annet koselig og fint så er det en liten hake ved det.

Når jeg nå bruker dagen sammen med flere andre vil jeg bli veldig sliten. Det vil si at jeg ikke vet hvor mye jeg kommer til å orke når jeg kommer tilbake. Jeg aner ikke hvordan romjulen kommer til å bli eller noe sånt. Derfor har jeg bestemt meg for å ta det helt med ro frem til nyttårsaften. De oppskriftene jeg har klare til bloggen vil komme ut, men jeg kommer ikke til å bake noe før på nyåret igjen.

Grunnen til at jeg gjør dette uten å egentlig vite hvordan dagene fremover blir er fordi jeg vet hvordan kroppen min reagerer på en koselig dag med andre mennesker. Jeg vet hvor sliten jeg blir og jeg vet at hvis jeg pusher kroppen min så vil jeg gå på en smell. Dette har jeg gjort før og jeg har derfor lært av mine feil. Så for at bloggen og youtube skal gå bra på nyåret så velger jeg derfor å ta ferie fra alt (som ikke allerede er ferdig planlagt) og heller komme sterkere tilbake.

Og når jeg sier sterkere tilbake så mener jeg det, med store bokstaver. Altså jeg har brukt så mye tid for å finne nye oppskrifter jeg kan prøve ut neste år og er skikkelig klar for ukene fremover. Jeg har sittet og planlagt til youtubevideoer jeg skal spille inn og alt mulig. Ja, det er veldig mye jobb som er gjort og som er klart for det nye året.

Når jeg begynte å planlegge og jobbe hardt med alt for 2022 så tenkte jeg Dette året som kommer skal bli mitt år. Så jeg har brukt mange timer med å bare sitte og lete etter oppskrifter, komme på videoidéer og søkt på alt mulig av steder jeg kan dra til, som ikke nødvendigvis trenger å koste så mye. Hodet mitt har kvernet så mye at sikkert naboen har hørt det knake. Og det er så gøy å bruke kreativiteten til å finne på nye videoer for neste år og bruke tiden min til å lete etter masse nytt å lage. Det gir meg faktisk så mye glede. Så det er bare å glede seg for alle de nye idéene jeg har skrivd ned, som skal komme til live.

Men først blir det altså en liten pause og en pust i bakken. For da er jeg hvertfall klar for et nytt år. Nå ligger det 2 oppskrifter klare til romjulen og det kommer youtubevideoer i tillegg. Utenom det så får dere vente med en oppdatering til nyttår. Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og håper dere får en fin julefeiring. Også håper jeg å se dere alle sammen her inne til neste år også. Tusen takk for all støtte dere har kommet med i løpet av 2021. Og tusen takk for at dere er med på å gjøre min drøm til virkelig, drømmen om å leve av bloggen og youtube. Vil du støtte meg mer kan du abonnere på min youtubekanal(gratis). Det vil gjøre meg veldig glad. Ellers så finner dere meg på Instagram. Linker finner dere under her. God Jul & Godt Nyttår. <3

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg