Jeg må bli bedre…

Jeg hadde egentlig planer om å vise dere noe i dag, men jeg tror jeg venter med det til i morgen. Formen min er virkelig ikke på topp i dag heller, ikke i nærheten. Derfor har det heller ikke blitt veldig mye blogging. For det er ganske begrenset hva jeg kan blogge om når det ikke skjer noe særlig her. Utenom å spise og se på youtube har det faktisk ikke skjedd noe fordi jeg er helt tom for energi. Derfor håper jeg at det kommer litt mer energi i morgen slik at jeg kan få lagd noen bra innlegg i løpet av dagen. For jeg har en god del idéer til bra innlegg, men når jeg er så utslitt så klarer jeg ikke å sette meg ned for å skrive noen bra innlegg til bloggen. Det ender derfor med at jeg ikke skriver noe i det hele tatt og det er jo veldig kjedelig.

Så ja, planen for i morgen blir da altså å få litt aktivitet på bloggen igjen. Jeg hater at bloggen blir så stille. Derfor skal jeg bruke all min energi på å skrive bra blogginnlegg i morgen. Også får vi se om jeg har noe energi igjen til andre ting etter det. Der er altså min plan for morgendagen. Jobb, jobb og mer jobb. Da er det bra jeg elsker å jobbe med bloggen.

Som sagt har dagen i dag vært veldig stille og jeg har ikke hatt energi. Det er jo ganske tydelig at jeg ikke er helt i slaget ennå, men jeg blir vel bedre snart. Man kan jo håpe. Frem til da får jeg bare smøre meg med tålmodighet.

Resten av kvelden min tenkte jeg å bruke til det jeg har brukt hele dagen på, nemlig youtube. Jeg har prøvd å komme meg opp av sofaen og gjøre ting, men etter 10 minutter er jeg helt utslitt. Sånn er det bare noen ganger. Jeg har blitt vant til det, men i sånne tilfeller skulle jeg vært flinkere til å hatt noe å skrive om på bloggen. Det skal jeg jobbe med i morgen også blir det forhåpentligvis litt bedre fremover. Så vi får se om jeg kommer opp med noe genialt i morgen for sånn som bloggen har vært de siste dagene kan jeg ikke ha det. Først og fremst blir jeg i så dårlig humør når bloggen min ikke er like aktiv og bra på slike dager. Det ødelegger hele dagen min. Så ja, det MÅ jeg finne en løsning på. Mer om dette komme mest sannsynlig i morgen OM jeg finner ut av det.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg