Jeg lever i et postkort

Her vi bor nå er det en helt fantastisk utsikt. Hver gang jeg ser ut av vinduet så blir jeg så utrolig glad. Det er virkelig en gave å ha slik fantastisk utsikt. Noe jeg ikke tar for gitt. Denne utsikten nyter jeg 110%. Jeg kan stå og se ut av vinduet hver eneste dag og aldri gå lei. For er det en ting Norge virkelig har så er det nydelig natur. Derfor stopper jeg alltid opp i hverdagen og nyter naturen som er rett utenfor stuevinduet. Og i dag var den ekstra vakker. Så vakker at jeg måtte dele bilder med dere.

Jeg føler meg veldig heldig som kan våkne opp til slik utsikt. Ikke bare kan jeg våkne opp til det, men jeg lever faktisk her og kan se det akkurat når jeg vil. Jeg kan se den flotte naturen i alle årstider. Det er noe jeg virkelig gleder meg til. Jeg lurer på hvordan det blir å stå opp en sommerdag og se utover dette landskapet da. Når det er så vakkert på vinteren må det jo være helt nydelig her på sommeren. Som jeg lengter etter sommeren nå, med sol og varme, med grønt gress og fargerike blomster. Vinteren har sine vakre sider, men jeg kommer alltid til å være en sommerperson. Ingenting slår sommeren. Det er jo da alt skjer. Frem til da får jeg bare nyte utsikten fra stua, mens jeg varmer meg foran peisen og håper at jeg ikke fryser ihjel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg