Jeg kan gjøre tusen ting på en gang

Altså, gårsdagen. Hvor skal jeg begynne? Det gikk vist litt vilt for seg når jeg først klarte å gjøre noe. Så la oss ta en titt på hva jeg faktisk gjorde i løpet av gårsdagen.

Jeg fikk vasket ned toalettet og vasken/benken på badet.

Jeg hang opp klesvasken etter å ha vasket en runde.

Etter å ha tatt resten av oppvasken (minus bestikket) så vasket jeg over alle benken, komfyren og vasken.

Så pyntet jeg opp på benkene jeg bruker som kjøkkenbenker.

For å toppe det hele så begynte jeg å bake.

Når det var gjort så fikk jeg vasket benken nok en gang og vasket opp det jeg hadde brukt.

Tror dere det stopper der? Neida, jeg stod opp i dag tidlig og bakte enda mer. Så ja, neste uke vil det hvertfall bli oppskrifter igjen og jeg har nå et vakkert kjøkken jeg kan bruke til fremtidige bakedager.

Nå skal jeg ta en velfortjent pause. Ikke at jeg har så mye valg nå som jeg sitter her meg magesmerter. Gøy å være kvinne… Så da får jeg vel sitte i denne sofaen i dag da. Ikke så veldig mye annet å gjøre, men helt ærlig så gjør det ikke noe. Når jeg ser tilbake på alt det jeg faktisk har klart å få til på disse få dagene så er jeg kjempe glad. Jeg har et rent og ryddig kjøkken, stua ser faktisk veldig fin ut og badet er ikke like ille som det var. Så jeg sitter egentlig bare her med et smil om munnen og håper jeg snart kan bake enda mer. For det var så utrolig gøy å sette i gang igjen etter alt for lenge uten.

Jeg har allerede begynt å jobbe litt med fremtidige oppskrifter jeg skal prøve ut. 4 av dem skal jeg bake i nærmeste fremtid. I tillegg har jeg 2 nydelige oppskrifter jeg skal vente med til påske. Ja, jeg har allerede planlagt så langt frem i tid. Grunner til det er egentlig at jeg fant 2 bra oppskrifter til jul som jeg ikke fikk prøvd ut, men de passer også veldig godt til påske.

Kanskje det er det jeg skal gjøre i dag. Bruke tiden min til å finne flere gode oppskrifter og idéer. I tillegg skal jeg prøve å få kommet ut med mer middager og slikt fremover. Jeg vet ikke om det blir hver uke, men vi får se. Noe godt utenom baking skal jeg hvertfall få lagt ut nå og da. Også har jeg lyst til å prøve meg litt ut med air fryer. Noen som kunne tenkt seg noen oppskrifter/tips til det? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet. For den bruker jeg faktisk ganske mye.

Ikke glem å sjekke ut youtube og Instagram da. Linkene ligger rett under her. Jeg er veldig aktiv på Instagram og det er minimum 1 ny video på youtube hver uke. Mye å følge med på så følg meg gjerne der også om du vil det. Jeg setter veldig stor pris på det.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Du verden så flink du er. Er imponert men det er mange ganger man først starter med vasking så kjører man på en time eller to. Kjenner meg godt igjen – skippertak heter det en ukjent grunn. Her er alt vel, skal vaske tøy nå så skal jeg ta en runde med vaskekluten og trimme støvsuger litt. Ha en fin dag.

      1. Takk for det. 😊❤ Ja, jeg har nok flere av de qkippertakene enn jeg har av rutinert husarbeid. Desverre er det sånn når man både sliter med psyken og fibromyalgi. Da må man gripe sjansen når man orker hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg