Jeg holdt på å bli gal

I dag begynner jobbingen for fult. Jeg skal planlegge resten av uka både for bloggen og youtube. Også skal jeg bruke dagen til å lete etter mer inspirasjon til bakst og middager fremover. Det har vært en ganske slitsom natt så jeg orker nok ikke å gjøre noe særlig annet. Jeg lå med så sterk hodepine at jeg trodde jeg skulle bli gal. Heldigvis gikk den over etter mange timer, men det slet meg ut. Et lite tips til dere som sliter med hodepine på grunn av stiv nakke: bruke øvelser for å tøye scenene i nakken. Jeg gjorde det og de øvelsene hjalp meg igjennom natten.

Som regel går jeg i dusjen og tar en lang og varm dusj, men jeg hadde hatt som vondt i hodet så lenge så jeg ble fryktelig svimmel når jeg stod oppreist. Så da satt jeg heller i senga og tippet hodet sakte frem og tilbake.

Planen i dag var egentlig å bake, men etter en så voldsom hodepine må jeg nok skyve de planene til senere i uka. Det gjør egentlig ingenting fordi jeg har oppskrifter klare til bloggen fra før av. Jeg hadde bare veldig lyst til å prøve ut noen nye oppskrifter jeg hadde skrivd ned. Jaja, det kommer flere dager.

Akkurat nå skal jeg først og fremst slappe av og kanskje sove litt. Hodepinen har roet seg, så kanskje jeg faktisk får sove nå. Også har jeg begynt å drikke mer vann igjen. Det har jeg vært dårlig på i det siste, men jeg var flink en god stund og jeg vil gjerne tilbake til det. Bedre med vann enn brus, uansett om det er sukkerfri. Nå skal jeg prøve å holde meg til 1 flaske brus i uken. Vi får se hvordan det går. Jeg må hvertfall kutte ned på sukker og alt sånt etter jula. Det blir jo spennende å se hvordan det går.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke noe flink til å drikke vann, men jeg kjøper “boble” (Kiwi- Rema har en variant jeg ikke husker hva heter) og da drikker jeg mer enn rett fra springen. De har jeg i kjøleskapet og da føler jeg det er kaldere enn fra springen. Noen ganger blander jeg juice og boble. Jeg unner meg en Solo kun i helgen, det går veldig bra. Brus uten sukker er ikke bra i lengden.

      1. Ja, jeg pleide å kjøpe sånne flasker selv, men jeg liker faktisk smaken av vann med isbiter. Jeg er bare ikke så flink til å reise meg opp for å hente vann i springe. Og når jeg først drikker vann så drikker jeg mye. Må bare komme inn i denne rutinen igjen. Nei, brus uten sukker er nok ikke bra i lengden, men det var bedre enn brus med sukker. Jeg må bare bli flinkere til å ikke drikke så mye av det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg