Jeg har virkelig stått på

Jeg har ikke gjort like mye i dag. Faktisk har jeg sittet en god del og slappet av eller planlagt oktober (blogging). Jeg har allikevel fått gjort noe i løpet av det lille som har vært av dagen. Først og fremst har jeg fått satt på en klesvask som skal henges opp etterpå. Jeg har også fått alle klær jeg ikke skal ha i poser for å levere eller lagt ut på finn for salg. Det var nemlig noen klær jeg ikke har brukt og som jeg ikke kommer til å bruke, men de var like hele. Så hvorfor kaste dem når jeg kanskje kan få solgt dem billig til noen som trenger det. For meg er det bedre å selge klær jeg ikke lengre bruker enn å kaste dem. Jeg vet hvor vanskelig det kan være med dårlig råd. Om jeg får solgt dem vet jeg jo ikke, men de ligger hvertfall ute på finn nå så får vi se hva som skjer. Også har jeg fått ryddet sammen det siste som var av rot etter IKEA. Så nå er gangen ryddig og det er klart for å tørke noen klær igjen. Det eneste som mangler er å få frem det ene tørkestativet.

Etter å ha gjort litt i dag så var jeg egentlig veldig klar for å bare ta det helt rolig her i stua. Kroppen trenger litt ekstra hvile i dag, men jeg skal prøve å få stolen på plass i løpet av dagen. Jeg må bare rydde litt og støvsuge først. Når alt dette er gjort så skal jeg slappe godt av en stund før jeg begynner på middagen. Som vanlig aner jeg ikke hva vi skal ha, men jeg finner vel på noe. Det gjør jeg alltid. Planen var egentlig å skrive en middagsplan, men så langt har jeg ikke kommet ennå. Det har jo vært så mye annet også har jeg rett og slett bare glemt det helt. Kanskje jeg får gjort det i dag siden jeg må slappe av mye i løpet av dagen uansett. Akkurat nå vil jeg egentlig bare sove, men hvis jeg gjør det nå så får jeg garantert ikke sove i kveld og da en hele morgendagen ødelagt. Det vil jeg helst slippe.

Jeg får bare gjøre  det beste ut av dagen. Også kan jeg jo tenke sånn at jeg har fått gjort utrolig mye allerede. At jeg ikke får gjort så veldig mye i dag har egentlig ikke så mye å si. Jeg har kommet langt og jeg er veldig imponert av min egen innsats de siste dagene. På denne lille tiden så har jeg fått satt opp benken, satt inn bøkene og pyntet den. Jeg har ryddet all pappen etter innkjøpet fra IKEA. I tillegg til å støvsuge og rydde alt mulig småtteri. Til og med før vi fikk bestillingen fra IKEA så stod jeg på. Jeg har jo fått vasket utrolig mye klesvask og oppvask. Så en litt større pause i dag føles helt greit. Man kan ikke si jeg ikke har fortjent den hvertfall. Og det er jo ikke sånn at jeg setter meg ned for å stirre ut i luften. Når jeg setter meg ned så er det for å jobbe med bloggen eller noe annet. Det er veldig sjeldent at jeg bare ligger her og ikke gjør noe. Faktisk har det gått mindre og mindre tid til å se på film og serier slik at jeg heller kan jobbe med bloggen og finne masse gode idèer. Da mener jeg så klart ikke bare ting jeg kan skrive om, men kreative påfunn, oppskrifter og mye mer. Jeg jobber så mye jeg kan med bloggen når jeg først setter meg ned fordi jeg syns det er gøy. Så kanskje det blir litt mer jobbing/scrolling i dag. Også var det den middagsplanen. Den har jeg veldig lyst til å få lagd i dag sånn at jeg slipper å tenke på hva vi skal ha hver dag. Jeg vil mye heller bruke tiden min på Bloggen, husarbeid og hobby enn hva vi skal ha til middag.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg