Jeg har vært på shopping

Når jeg og dama mi kjørte tilbake til Norge så ble det en tur innom butikken for å handle litt. Ikke noe veldig spennende, men mye billigere enn i Norge. Altså jeg kommer ikke over at en pakke med søte bjørner koster 18,- i Norge og 4,- i Sverige. Det er sjuke forskjeller.

På veien hjem ble det også noen ekstra stopp fordi jeg må jo tisse HELE TIDEN. Og på den ene bensinstasjondoen så var dette på doveggen.

Jeg måtte bare ta bilde av den for den var jo faktisk ganske kul. Det er ikke ofte man ser så fine bilder på en bensinstasjondo.

Ja, og det var egentlig det som var mest spennende med hele turen hjem. Og helgen ble heller ikke så spennende. Vi slappet egentlig bare av så godt vi kunne. Så ble det en tur på Galaxy.

Så kom den verste dagen da hun måtte hjem igjen. Er det noe jeg virkelig hater så er det å måtte si hade til dama mi, men det er sånt som skjer når man blir sammen med noen som bor på den andre siden av Sverige.

Søndagen ble derfor veldig ensom og tom. Jeg satt egentlig bare og så ut i luften. Ikke akkurat så veldig mye å fortelle om med andre ord, men så kom mandagen.

I går hadde jeg en psykologtime som tok ganske mye energi. Det er den verste psykologtimen jeg har hatt hittil, men takk og lov at jeg hadde den akkurat i går. Man kan si at det var en samtale jeg virkelig trengte. Dere som vet, dere vet.

Etter den timen kjente jeg meg så tappet for krefter. Jeg gikk inn på soverommet, skrek inn i puta og så dro jeg sammen med venninna mi på shopping. Og det var absolutt en tur jeg trengte.

Vi spiste og hadde det utrolig koselig. Jeg fikk tankene over på noe annet for et par timer. Og vi var innom en av mine favorittbutikker. Om du skal gi meg noe så er Rituals alltid stedet å gå. Jeg elsker den butikken. Og det er så mye som lukter godt. Så jeg måtte jo selvfølgelig handle med meg noe. Denne gangen ble det et nydelig duftlys som jeg sikkert luktet på i 30 minutter når jeg kom hjem.

Så var vi innom Normal, Flying Tiger og til slutt Rusta. Jeg kjøpte ikke veldig mye i går, men det ble jo litt. Særlig når man kommer over duftlys som er billige og lukter godt. Også er det lenge siden jeg kpte duftlys. Man kan jo si at det var noe jeg trengte. For snart er alle duftlysene mine tomme.

Også fant jeg noen utrolig tøffe sokker på Normal som jeg bare måtte ha. Sånn går det når man er litt over gjennomsnittet glad i Harry Potter.

Men gårsdagen sluttet ikke der. Når vi kom hjem og hadde ryddet på plass alt vi hadde kjøpt, var det en bryter inni meg som bestemte at det var på tide å pynte til spooky season. Bilder av dette får dere se når jeg er helt ferdig. Men jeg kan si såpass at det har blitt utrolig fint allerede. Jeg gleder meg til å vise dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg