Jeg har smale bryn

Da sitter jeg her og slapper av. Håret er nybarbert og jeg har i tillegg nappet brynene. Det er så utrolig lenge siden jeg har gjort så det var jo litt av en jobb. Egentlig elsker jeg tynne øyenbryn, men det er så mye jobb å holde dem sånn så det pleier som regel å gå lang tid mellom hver gang jeg napper de så bra som nå. Når jeg har nappet dem før så har jeg stått på badet i speilet der, men jeg fant ut at et håndspeil er mye lettere enn badromsspeilet. Små speil har jeg ikke hatt siden jeg gikk på ungdomsskolen faktisk. Ikke før jeg kjøpte et søtt lommespeil på Miss A sin nettside.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere før og etter bilder av brynene, men uten sminke. Også skal jeg prøve å vis dere brynene med sminke en annen dag. Når det blir vet jeg ikke, men jeg skal prøve å få det til i løpet av helgen (jeg lover ingenting). Akkurat nå er det ganske ømt etter nappingen så jeg vil ikke kline noe sminke over der i dag, men la oss se hvordan det var og hvordan det ble etter mye jobb.

Som dere ser på bildet nr. 2 og 3 så er jeg veldig rød etter all nappingen, men det er så verdt det. Brynene ser fantastiske ut og de er så gjerne som det går an. De er tynne, med litt bueform. Eneste grunnen til at jeg ikke fjerne brynene er at jeg er elendig på å tegne bryn. Jeg har fjernet brynene én gang og jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle gjøre det igjen. Det var på vgs så det er en god stund siden, men jeg er helt håpløs på å tegne 2 like bryn så det kommer aldri til å skje. Da bruker jeg heller masse tid og energi på denne håpløse nappingen. For når jeg først har nappet så slipper jeg å måtte tegne på om jeg ikke har ork til det. Jeg er så heldig å ha ganske grei farge på brynene så for meg vil dette være den aller beste måten å ha nydelige bryn på.

Nå har jo jeg en ganske alternativ stil (goth er alternativ) og disse tynne brynene passer jo perfekt til det. Hadde jeg hatt en normal stil så ville jeg jo latt brynene være litt tykkere, men det er ikke meg. Ikke i det hele tatt. Jeg elsker alt som er alternativt og unikt. Det fineste jeg ser er folk som stikker seg ut og går rundt i byen med f.eks kledd i lolita eller cybergoth. For meg er det utrolig vakkert og det får meg til å smile av glede. Jeg vet hvor mye vi med alternativ stil får slengt etter oss så det å se mennesker med slike stiler gjør meg glad og jeg blir nesten stolt av dem for å gå i akkurat det dem vil. Alle burde føle seg sånn og være seg selv fra topp til tå. Jeg har faktisk aldri følt meg så bra som da jeg kastet alle mine gamle klær og kjøpte nøyaktig det jeg ville gå i. Aldri skal jeg la noen bestemme hva som er fint og ikke. Det er mitt valg hva jeg skal gå i og hvordan jeg skal se ut.

Også er det jo disse tapersene mine i ørene som jeg har fortalt at jeg måtte vente med å sette inn en størrelse større. Jeg har prøvd 2 ganger nå og de er ikke klare enda. For er det noe jeg ikke vil så er det å dytte de inn i øret mitt med masse motstand. Det skal man heller ikke gjøre. Så jeg venter, smører meg med tålmodighet og håper de snart kan utvides til neste størrelse. Kanskje jeg prøver i løpet av morgendagen. Vi får se. Jeg sier hvertfall i fra når jeg har fått utvidet til neste størrelse. Mitt verste mareritt er å ikke klare å utvide stort nok fordi jeg har allerede kjøpt et par øreringer (fordi dem var på tilbud i den størrelsen jeg skal utvide til). De er så nydelige og jeg elsker dem i nøyaktig den størrelsen. Helt ærlig tror jeg ikke de blir like fine om jeg ikke får utvidet stort nok. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at dette går til slutt. Det kan ta lang tid, men jeg håper at med tid så vil jeg få dem inn og da kommer jeg til å bli så glad. Jeg tror faktisk dette er øreringer som mamma kommer til å like også (og hun hater utvidede hull i ørene). De er rett og slett fantastiske. Så dette MÅ gå!

Kryss fingrene for at jeg får utvidet til neste størrelse snart og med tiden helt opp til målet mitt.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg