Jeg har lagd en hylle

Det ble så utrolig sent i natt. Jeg satt nemlig her og jobbet med noe nytt. Når jeg var ferdig så var klokka allerede rukket å bli 04:00. Verste var at jeg kjente meg ikke trøtt så jeg bare fortsatte helt til jeg var ferdig. Det eneste som fikk svi for det var ryggen. Da jeg skulle legge meg hadde jeg så vondt i ryggen av å ha sittet bøyd over stuebordet time etter time. Så når jeg var ferdig så måtte jeg strekke litt på beina. Da fikk jeg satt denne hylla jeg hadde lagd på plassen sin. Jeg valgte å ha den i stua og det ble så utrolig flott.

Siden jeg ble såpass fornøyd med nattas prosjekt så tenkte jeg at dere skulle få se det nå. Denne er faktisk laget ut av en pappeske. Også har jeg malt den svart, limt på mønsterark inni og perlebånd foran på hyllene. Hva som kommer til å stå inni her er jeg ikke helt sikker på ennå fordi hyllene tåler jo ikke alt for mye. Uansett hva som blir satt inni hyllene så er det hvertfall et veldig fint møbel som passer fint til pynt. Så la oss ta en titt.

Dette var utrolig gøy å lage selv om kroppen min ikke var like enig, men det er ingenting litt søvn ikke kunne fikse. Jeg tenker faktisk ut et nytt prosjekt som jeg lurer på om jeg skal lage av samme materiale som denne hylla. Siden jeg ikke er helt sikker på om jeg skal lage det jeg tenker på eller om jeg skal lage noe annet så får det være en hemmelighet til nå. Jeg har nemlig 2 prosjekter i hodet som hadde vært gøy å prøvd seg på.

Men la meg fortelle litt om denne hylla jeg lagde. Om dere har fulgt meg så vet dere jo at jeg lagde en liten boks formet som en kiste. Så jeg målte akkurat slik jeg gjorde med den. Først kappet jeg ut det skulle bli baksiden til hylla. Så kappet jeg ut sidene og de to hyllene inni. Og så var det bare å lime alle sidene sammen og putte inn hyllene til slutt. Jeg brukte først universallim for å få de på plass, men gikk over med limpistol etterpå slik at den ble solid. Så under hyllene og bak i skjøtene så har jeg brukt limpistol. Mest fordi jeg ikke stoler på at universallimet holder alt på plass når det er så stort. Når det var gjort så var det å sette inn bakgrunnene (tapetet inni hylla), Male resten og til slutt lime på båndet. Så var det bare å sette den på plass og nyte synet av min nye kisteformede hylle.

Og det var denne nattens prosjekt. Det blir definitivt ikke siste gang jeg lager noe ut av papp og det er hvertfall noe jeg har mer enn nok av. Det var alt for denne gang. Jeg håper dere syns det var gøy å se og høre litt om nattens prosjekt. Kanskje dere får noen idèer til ditt eget prosjekt. Nå tenkte jeg hvertfall å bestemme meg for hvilket prosjekt jeg skal hive meg løs på i dag og komme i gang med det. Jeg vet ikke om jeg kommer til å bli ferdig med dagens prosjekt akkurat i dag, men vi får se.

Husk at du kan følge bloggen på Facebook HER
Du kan også følge meg på Instagram om du ønsker å se bilder av prosjektene mine. Bare klikk deg inn HER så kan du følge meg om du ønsker det. Ellers så ønsker jeg alle sammen en riktig god torsdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg