Jeg har IKKE corona

Dagen i dag (søndag) har ikke vært så veldig bra, men etter å ha startet dagen med en jerntablett og leverpostei, spist en bra middag med godt innhold av jern og klart å spise kveldsmat i tillegg så avsluttet denne dagen uten hodepine. Det er jo en start. Og til dere som sikkert bare vil hjelpe så trenger jeg ikke tips om hva som kan feile meg og at jeg burde teste meg for corona osv. Jeg er hjemme og møter ikke folk annet enn samboeren min (som heller ikke er noe særlig ute) så det er umulig for meg å ha corona. Og når samboeren min hadde corona tidligere i år så ble jeg ikke syk og jeg tok vare på han hele den tiden. Så hver så snill, selvom dere vil komme med tips osv så vet jeg veldig godt hva som feiler meg. Om jeg ønsker tips så spørr jeg. Veldig fint å se at folk bryr seg, men denne gangen vet jeg nøyaktig hvorfor jeg er syk og hva jeg må gjøre. Bare det at jeg ikke har hodepine nå svarer egentlig på alt. Jeg har tatt vare på meg selv, fått i meg mye jern, vann og nok mat. Så med tiden er jeg nok tilbake igjen til mitt “friske” jeg.

I dag klarte jeg i det minste 2 runder meg yatzy og jeg fikk lagd kveldsmaten min nesten helt selv. Det er store forbedringer allerede. Nå trenger jeg bare mye hvile og så håper jeg at morgendagen blir like bra som kvelden har vært, kanskje bedre.

Nå har jeg pusset tenne og er egentlig mer enn klar for å gå og legge meg. Det har vært en veldig tung og vanskelig dag og jeg er veldig sliten ennå så det skal bli godt å få sove litt igjen. Jeg fikk sove et par timer i dag, men jeg håper og tror at jeg får sove i natt allikevel. Er jeg heldig så er jeg uthvilt nok til å lage morgendagens frokost. De siste dagene har samboeren min stått for både frokost og middag. Han har vært utrolig hjelpsom og jeg er veldig heldig som har han. Uten han hadde jeg faktisk ikke klart å få i meg noe. Det har vært ganske ille, men det kjennes ut som at det snur nå så jeg kommer til å ta mye bedre vare på meg selv, det er helt klart. Jeg skal spise mye sunnere og oftere for er det noe jeg ikke vil oppleve igjen så er det de 2 siste dagene. Med hodepine, svimmel, utmattelse osv. på grunn av jernmangel. Og på toppen av det hele ble jeg dårlig, kvalm og vondt i magen av maten jeg hadde spist. Så nå håper jeg at det kan gi seg slik at jeg kan få kommet meg på beina igjen. Jeg er lei av å ligge her allerede.

Så bare husk at jeg setter pris på tilbakemeldinger, tips og råd, men i dette tilfelle viste jeg hva det feilte meg og det skrev jeg også ganske tydelig. Jeg skriver ikke sånt med mindre jeg vet det helt sikkert. Flere ganger har jeg slitt med utmattelse og det har alltid vært jernmangel. Og jeg er VELDIG forsiktig nå som det er corona. Ikke at jeg orker å dra noe sted uansett, men jeg vil ikke bli syk eller smitte noen jeg er glad i. Så jeg holder meg langt vekk fra andre mennesker. Jeg tenkte bare det var greit å få sagt det i et innlegg og ikke bare i en kommentar til en person. Kan være greit for alle å vite uansett. Også håper jeg alle dere flotte mennesker har det bra. Jeg gjør alt for å bli bedre og blogge masse for dere igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg