Jeg har en ny hobby!

Jeg har lenge gått og tenkt på om jeg skal ta frem tegneblokka eller noe annet hobbyutstyr, men det blir liksom aldri noe av. Enten så ender jeg opp med å bake noe eller så går jeg tur. Det har faktisk ikke vært noe “tid” til annet, men nå tenkte jeg at det var på tide å sette av en dag kun for hobby. Så i morgen skal jeg ikke gjøre noe annet enn å bruke kreativiteten min. Kanskje det kommer noe fint ut av tiden i morgen som jeg kan vise dere. For nå begynner det å bli veldig lenge siden jeg postet noe sånt. Og nå som det endelig begynner å komme tilbake og jeg faktisk har veldig lyst så må jeg jo sette av tid til det. Derfor er morgendagen en full hobbydag. Så får vi se hva jeg komme opp med denne gang. Her er noe av det jeg har lagd tidligere:

Maling og tegning har alltid vært gøy. Jeg har også lært veldig mye, for det meste av meg selv. Det å virkelig kunne se detaljer i et bilde og klare å tegne/male det er en gave. For meg har det vært enklest å tegne alle de små detaljene, men med tiden har jeg også blitt mye flinkere til å male. Alt handler om å ta seg tid til å lære og forbedre talentet sitt.

Så i morgen skal jeg kose meg med å hente frem en av mine hobbyer igjen. Som jeg savner å sitte time etter time med tegneblokka. Så jeg tror det er det jeg skal gjøre i morgen, tegne. Kanskje det blir en ny youtuber. Vi får se hva jeg ender opp med. Uansett hva det blir til så kommer det til å bli gøy.

Åh. Jeg glemte nesten å fortelle dere at jeg snart skal begynne å lære meg en helt ny hobby. Dette er noe jeg virkelig gleder meg til å prøve ut. Faktisk ble jeg inspirert av ei jeg følger på youtube. Hun lagde en video om hvordan man gjør denne hobbyen og da fikk jeg lyst til å prøve. Så jeg kjøpte inn nesten alt jeg trenger for å starte, men jeg har ikke fått det ennå. Forhåpentligvis kommer det snart, sånn at jeg kan fortelle dere mer om den nye hobbyen jeg skal prøve ut.

Fortell meg om din hobby.

Følg bloggen på facebook HER

6 kommentarer
    1. Stilig og du er kjempeflink. Du er god på dette. Ikke noe hobby nå men en skogstur er jo en hobby, ellers løp jeg mye på 1990-tallet som var en hobby da. Du kjenner kanskje flere som har den samme hobby? Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg