Jeg hadde nesten glemt det

Åh, jeg hadde nesten glemt at jeg har en skikkelig gøyal overraskelse til dere i morgen. Som jeg gleder meg til å endelig dele dette med dere. Det er noe jeg har jobbet med i et par måneder nå og som har med spooky season å gjøre. Jeg er så spent på om dere kommer til å like det jeg har planlagt. En ting er hvertfall sikkert og det er at søndagskvelden blir ikke det samme fremover.

Nå har jeg ligget her en stund og jobbet med bloggen  men akkurat det jeg har planlagt for i morgenkveld hadde jeg faktisk glemt, men nå som jeg husket det kan jeg nesten ikke vente med å høre hva dere syns. Dette er noe av det morsomste jeg vet med høsten og når halloween ikke er langt unna. Da legger jeg så mye tid i slike forberedelser og i år tror jeg faktisk jeg har overgått meg selv, men jeg kan jo ta feil. Bare en måte å finne ut det på og det er deres tilbakemeldinger. Derfor er jeg veldig spent. Også håper jeg dere er like glad i halloween som det jeg er.

Formen er forresten mye bedre i dag. Om det er takket være tankegangen jeg fortalte om tidligere eller noe annet vet jeg ikke, men jeg er bare glad for at jeg har fått en mye bedre dag. Faktisk så bra at jeg har fått unna utrolig mye arbeid, både på bloggen og her hjemme. Jeg har fått vannet plantene, lagt sammen tøy, satt på en vask, vært i butikken. Ja, en god del har skjedd i dag. Så da tenker jeg å bruke dette gode humøret og energien til å gjøre enda mer jobb. For det føles godt å kunne ta igjen en del arbeid, samtidig som jeg tar det rolig så klart. Hodet mitt er jo ikke helt tilbake, men la oss ikke fokusere på det negative på en slik flott dag som i dag.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg