Jeg gjorde det faktisk!

Jeg har slitt med ryggen i hele dag, men så begynte den å løsne litt opp. Så hva gjør jeg da? Jo, jeg tar på meg en stor oppgave om å få håret mitt klart til i morgen. Det innebar å barbere sidene, bleke etterveksten, farge håret i en lys farge og så til slutt farge “etterveksten” mørkere. Også måtte jeg uansett ta en dusj i dag. Så hvorfor ikke ordne håret sånn at man føler seg litt fin? Og nå tenkte jeg vi skulle ta en liten titt på hvordan håret mitt ser ut nå,men først tar vi en titt på hva jeg begynte med.

Etterveksten var helt ekstrem. Det var jo helt grei look til det blonde, men jeg må si at jeg var ganske lei av å ha det blondt. Så jeg fant frem blekemiddel og fikk bleket etterveksten. Da hadde jeg allerede gjort en tabbe som gjorde at jeg MÅTTE fortsette fordi etterveksten ble jo gul. Ikke søren om jeg vil gå noe sted med rester av blått på tuppene, hvitt og gult hår. Så da var det bare én ting å gjøre og deg var å mixe sammen hårfarge og balsam for å få en pastell farge på håret. Jeg tok det i håret og lot det sitte i noen få minutter. Så dusjet jeg det ut og så at etterveksten som jeg hadde bleket ikke hadde tatt til seg noe farge. Og der kommer den mørke fargen inn. Jeg putter resten av hårfargen oppi restene fra forrige mix og blandet det sammen. For jeg hadde ikke nok hårfarge til å dekke hele etterveksten med kun hårfargen som var igjen i boksen. Dette er noen rester som har stått ganske lenge så det var ikke mye igjen. Det var egentlig mørkegrønn, men slik ble altså fargen på håret mitt til slutt.

Dere får jo se det mye bedre når jeg legger ut neste youtubevideo (som jeg filmer i morgen), men jeg hadde lyst til å vise dere fargen nå.

Så hva syns jeg egentlig om hårfargen? Vel, jeg ble jo litt skuffet over at håret mitt ble mer blått, men samtidig digger jeg det. Jeg kommer allikevel til å kjøpe inn en grønnfarge og prøve å få den looken jeg så for meg, men det gjør ingenting at håret blir sånn som dette i et par måneder. Det er hvertfall mye bedre enn det blonde. Blondt er fint på andre, men jeg blir så fort lei. Så da får vi se hvordan jeg liker håret mitt med sminke og alt i morgen. Jeg er egentlig bare glad for at jeg fikk ordnet det før vi skal dra.

Nå skal jeg prøve å få pakket resten av det jeg trenger å ha med meg i morgen og så tenker jeg å ta kvelden. Samboeren min har allerede lagt seg fordi han skal jo på jobb i morgen. Og siden jeg faktisk har ganske mye som skjer i morgen før vi drar så burde jeg komme meg tidlig i seng selv.

Hva syns du om den nye hårfargen?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg