Jeg går i stedenfor å ta buss

Det har virkelig gått i ett her og jeg kjenner at det var godt å kunne slappe litt av også. Vi gikk jo faktisk 11.5km i går så det er jo ikke akkurat rart at kroppen min gjerne vil hvile litt. Vi har gått til alle stedene og ikke brukt bussen i det hele tatt. Det tar jo en god del energi og tid, men det er absolutt verdt det. Man får jo sett mye mer om man går. Også bestemmer man hvor man skal gå. Vil man gå inn en vei bare for å se så kan man det. Det kan man ikke på bussen. Vil man ta et bilde av en blomst så får man gjort det. Ingenting er som å gå og nyte det som er rundt seg. Så hvis jeg ikke må ta buss så går jeg mer enn gjerne et par ekstra kilometer. Da får jeg tatt mange nydelige bilder til bloggen også.

Enten det er tegninger på veggen, skulpturer eller blomster så er jeg glad for at vi kan gå rundt i stedenfor å måtte ta buss. Allikevel kjenner jeg at det ikke er så veldig godt for føttene mine å gå på så mye asfalt. Jeg har jo ikke akkurat de beste skoene, men alt det man får sett veier opp for smerten i føttene.

Etter mange flotte opplevelser på disse få dagene så kjenner jeg at det er nødt til å bli en ganske rolig dag videre. Nå har vi fått vært på Fløibanen og sett på den vakre utsikten da. Så da går det vel an å ta det litt rolig og lese i boka jeg har med meg. Jeg klart å glemme bokmerket hjemme da, så jeg må finne noe annet jeg kan legge i boka når jeg ikke orker å lese mer. For jeg trenger noen pauser inni mellom og jeg har ikke lyst til å legge den åpen med sidene ned. Da kan sidene bli stygge og jeg har ikke lyst til å bøye arkene eller noe sånt. Jeg kommer sikkert på noe etterhvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg