Jeg er zombie

Hele denne dagen har jeg vært i skikkelig dårlig form. Jeg er så utrolig utslitt og kroppen min vil rett og slett ikke fungere. MEN… Når jeg har slike dager så prøver jeg allikevel å gjøre litt. Selvom jeg bare fikk 3 timer søvn i natt og 1 time på dagen. Ingenting er viktigere enn å gjøre så godt man kan ut av dagen. Så det er nøyaktig hva jeg har gjort i dag. Det begynte med litt lett trening, mens samboeren min var på jobb. Jeg prøvde å riste av meg følelsen jeg stod opp med, men det gikk altså ikke. For når jeg skulle lage middag så var jeg så utslitt at jeg så vidt klarte å holde kroppen min oppe.

Før ville jeg bare lagt meg for å sove eller noe sånt, men nå som jeg tar bloggen min såpass seriøst og har jobbet beinhardt, så ville jeg ikke skuffe dere. Så jeg gjorde så godt jeg kunne og fikk lagd dagens middag. For dere som fikk med dere oppskriften så vet dere jo at middagen smakte godt, men at jeg hadde glemt noen ting og orket ikke engang å lage tilbehør. Derfor ble ikke dagens middag så vil bra presentert, men selve oppskriften skal hvertfall være bra. Dere aner ikke hvor kjip jeg føler meg for å ikke ha klart å gjøre dette bedre, men jeg har faktisk ikke hatt noe energi eller krefter i kroppen i det hele tatt. Jeg stod på kjøkkenet som en zombie og prøvde å holde meg oppe. Noen dager er bare ikke så bra som jeg skulle ønske, men da vet jeg hvertfall at jeg ikke skal starte dagen med trening om jeg føler meg sånn. For det aller viktigste for meg denne måneden er å få alle disse oppskriftene ut på bloggen og da må jeg jo lage middagen.

Fordi det har gått så dårlig og jeg føler at dagens presentasjon av oppskriften ble så halvveis, føler jeg meg ekstra ille. Så derfor tenkte jeg å gå og legge meg nå sånn at jeg kanskje er uthvilt til i morgen. Det må jeg nesten fordi i morgen har jeg planlagt noe ganske kult som jeg bare må få skikkelig bra. Da får jeg prøve å ta igjen for i dag og gjøre morgendagen mye bedre. Jeg har jo jobbet med meg selv hele dagen og prøvd å holde psyken i sjakk, holde kroppen i gang og ikke bli liggende å se i veggen hele dagen. Faktisk var jeg ute i 5 minutter på en veldig liten tur i nabolaget i stad, bare for å komme meg litt ut i vårluften. Det var veldig fint og utrolig slitsomt, men det hjalp veldig på humøret. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe at litt søvn kan fikse resten og at helgen blir super.

Også får vi håpe at jeg snart er tilbake på en av mine litt lengre turer og med fint vær, mange fine opplevelser og masse bilder til dere. For nå syns jeg det er for lenge siden jeg var på en av mine lengre turer. Jeg trenger virkelig å være mye i naturen ellers kan jeg bli veldig deprimert. Så da får vi bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg