Jeg er så fornøyd

Etter forrige hårfarging så ble jeg skikkelig deprimert. Jeg hatet fargen så utrolig mye og jeg hadde jo brukt lang tid for å få det bra i overgangene til hver farge. Det var bare så kjipt å se resultatet av hva jeg hadde jobbet med. Først når jeg så det så hadde jeg bare lyst til å gråte. Jeg ville ikke gå ut og når jeg gikk ute ville jeg egentlig bare gjemme meg inni hettejakka. Jeg følte at folk bare så på håret mitt og tenkte wtf! Det er det jeg hadde tenkt hvertfall for det var totalt katastrofe. Det som liksom skulle være rød var ujevnt og ORANSJ. Det så ut som en 5 åring hadde farget det.

Så i dag fikk jeg endelig farget over. Jeg tok alt håret og tok en råsjans på at det ble greit. På dette tidspunktet tenkte jeg egentlig bare at det kan ikke bli verre enn det alt er (med mindre hele håret faller av eller noe sånt). Mens fargen virket tenkte jeg bare “hver så snill å ikke ødelegg håret helt”. Mitt verste mareritt er at jeg kan dra ut store tugger med hår fordi det er helt ødelagt.

Heldigvis gikk det bra. Jeg stod i dusjen kjempe lenge og det føltes ut som vannet aldri skulle skifte farge. Det så egentlig ut som at det rant blod fra hodet mitt. Det gikk et lite panikkstikk igjennom kroppen min også gikk det opp for meg at det var hårfarge. Av og til må jeg le av meg selv. Det er jo en sykdom at den panikken kommer uten grunn. Det er nesten til å bli gal av, men det er jo som regel ikke noe farlig.

Men jeg fikk ut denne fargen av håret hvertfall og fikk se meg selv i speilet. Selv med vått hår var jeg så fornøyd at jeg holdt på å gråte av glede. Ikke noe mer gulrothode. Dere er sikkert spent på å se resultatet.

Det har ikke tørket helt, men det syns at det er en stor forbedring hvertfall. Sånn skal håret mitt få lov å være en god stund. Og selvom jeg har farget over det lilla og blå så er det fortsatt litt mørke toner og det syns jeg var utrolig tøft. Nå mangler det bare å bli stylet og så er jeg egentlig veldig fornøyd. Det var akkurat den fargen jeg ville ha, det er ikke helt ødelagt og det kler meg egentlig veldig godt. Nå skal håret mitt få hvile. Det eneste som skal farges fremover nå er etterveksten og det blir en stund til.

Nå vil jeg egentlig bare nyte det fine håret og den nye klesstilen. Endelig kan jeg glemme fiaskofargen på håret og bare nyte rødfargen jeg har nå. Det er en fantastisk følelse! Men hva syns dere? Det var vel en forbedring fra oransj, lilla og blå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg