Jeg er i gang igjen

Da var jeg i gang igjen. Denne oppskriften gleder jeg meg virkelig til å dele med dere, men den kommer ikke før om noen dager. Jeg har jo bakt en del og jeg har et par oppskrifter som står på vent til å bli delt. Sånn at dere får de i riktig rekkefølge. Det har kanskje ikke så mye å si, men jeg liker å ha et system for meg selv. Så om 3 dager så kommer denne oppskriften på bloggen. Grunnen til at jeg legger ut en oppskrift hver dag og ikke bare legger ut alle når jeg har bakt dem er fordi jeg syns det blir for mye. Også har jo dere lesere noe å glede dere til hver dag. Som en julekalender, bare med oppskrifter. Å tenk det. Ha en kalender med deilige oppskrifter. En eller annen, ta idèen og sett den til liv. Jeg kommer til å kjøpe den.

ja, siden jeg må sette opp håret så ser jeg ut som en gutt på huet. Heldigvis er det verdt det. 

Men som sagt har jeg begynt på en ny oppskrift. Den trenger en del tid til å hvile som mange av de andre kakene jeg har bakt. Så i mellomtiden kan jeg sitte her å “snakke” med dere. Dette syns jeg faktisk er det koseligste av bakingen fordi dere er så søte og gode. Jeg får så mye god respons, særlig på oppskriftene mine. Det blir virkelig satt pris på. Så det å blogge har blitt den beste tiden på dagen for meg.

Så her sitter jeg og venter på at min… Hvor mange julekaker har jeg egentlig bakt nå? Det må jo være 9 eller 10 forskjellige nå. Uansett så har det vært veldig gøy. Jeg skal ikke lage så mye mer av disse småkakene, men det kommer oppskrifter på veldig mye annet godt så det er absolutt verdt å følge med. Og hvis du ikke vil gå glipp av noe så kan du følge bloggen min på facebook HER. Da får du opp link alle innleggene som er publisert på bloggen. Det betyr altså at du kan bla nedover og finne oppskrifter som allerede ligger ute, som faktisk begynner å bli ganske mange nå. Så det er verdt å sjekke ut og følge med videre om du liker oppskrifter. Nye og gamle julekaker, pluss mye annet nytt.

Nå får jeg nesten komme meg tilbake og fortsette på dagens bakst. Jeg gleder meg skikkelig til å smake på denne. Og denne oppskriften kommer altså ut på søndag så det er bare å glede seg. Det er noe de fleste liker (tror jeg).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg