Jeg elsker deg

Jeg har kranglet med magesmerter i hele dag, men fy søren så heldig jeg er som har en så god kjæreste. Når jeg ikke klarer å komme opp av sofaen selv for å bytte film så har han gjort det. Han har også lagd middag. Så jeg er virkelig heldig og utrolig takknemlig for å ha han i livet mitt. Alle disse små tingene han gjør setter jeg så utrolig stor pris på.

Det begynte med at jeg ville se på Coraline, som jeg har fortalt dere om før. Jeg går aldri lei den filmen fordi den er så bra. Så jeg så ferdig den og fikk plutselig lyst til å se på Harry Potter. Og her har jeg altså sett på De Vises Stein, Mysteriekammeret og Fangen Fra Azkaban. Nå har min fantastiske samboer satt på Ildbegeret, men jeg måtte bare ta en liten pause nå og oppdatere dere litt. Magen min gjør fortsatt vondt, så jeg har ikke gjort annet enn å ligge her. Derfor ble det Harry Potter maraton i dag. Også håper jeg egentlig bare at denne tålmodigheten her i dag hjelper på morgendagen. For det ville vært så kjipt om jeg lå rett ut i morgen også. Vi får bare krysse fingrene og håpe at det ikke skjer fordi i morgen er det en stor dag. Samboeren min fyller 30 år og det vil jeg at skal være en skikkelig bra dag. Og det blir jo ikke det om jeg ligger her med vondt hele dagen. Så la oss bare håpe at morgendagen blir bedre.

Eet er jo ikke sånn at jeg har hatt en grusom dag. Ja, jeg har vondt i magen, men herregud. Jeg føler meg helt ærlig som verdens heldigste jente som har en til å passe på meg. Han er fantastisk og jeg må bare skryte av han fordi det er ikke mange som er så gode. Hvertfall ingen som jeg har vært borti. Derfor må jeg skryte av samboeren min fordi jeg vil vise hele verden hvor fantastisk han er og hvor mye jeg setter pris på det. Nesten så jeg vil stå og rope ut til verden Jeg har verdens beste kjæreste! Han gjør meg så glad, selv når jeg har det kjipt.

Det er noe jeg aldri vil ta for gitt. For det er absolutt ingen selvfølge at noen gjør så mye for meg og alltid er der for meg i tykt og tynt. Selvom mange kanskje syns det så gjør ikke jeg det fordi det er en hard og vanskelig jobb å elske noen med angst, depresjon og fibromyalgi. De vet aldri hvordan dagen kommer til og bli. Å elske noen med depresjon, angst eller fibromalgi er tung og det er ikke for alle. Man skal være sterk som fy for å klare og stå i stormene. Noen ganger (veldig ofte) vet jeg ikke engang hvorfor han gidder, men derfor er jeg også så takknemlig for at han er der hver eneste dag uansett hva. Noen mennesker er bare helt fantastiske og jeg er så heldig å ha et par av dem i livet mitt. Disse menneskene som holder ut på mine verste dager er de som virkelig fortjener mine beste dager. Det er de dagene jeg gir 110% tilbake til dem og viser dem nøyaktig hvor mye de betyr for meg.

Så ja, jeg er utrolig heldig og jeg vet det. Og det er på dager som denne at jeg virkelig får føle på hvor lykkelig han gjør meg. Derfor har dagen i dag vært en god dag. Jeg har ikke orket å gjøre noe som helst. Allikevel føler jeg meg som verdens lykkeligste jente. Fordi jeg har en mann som tar veldig godt vare på meg. Så her er en stor takk til min fantastiske samboer for å ta godt vare på meg når jeg har en dårlig dag.

Følg bloggen på facebook HER

4 kommentarer
    1. Gratulerer med samboeren din. En kjernekar for deg han – to må man være. Håper det blir litt feiring i dag eller en dag seinere. Ha en fin dag begge to.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg