Jeg bruker tiktok

Jeg må virkelig slutte å være våken til langt på natt for da kommer jeg meg ikke opp om morgenen. Dette har vi snakket om før. Om jeg ikke legger meg tidligere så kommer jeg til å snu døgnet igjen. Ja, og det vil jeg ikke. Jeg våknet opp sånn kl.12:00 og da er jo hele morgenen borte. Det er så kjedelig når det skjer. Flere som er som meg? Altså jeg vil jo gjerne gå å legge meg tidlig, men så er det en tiktok video eller en youtubevideo jeg bare må se. Plutselig er klokka blitt 02:30 og jeg er ikke engang trøtt.

Åja, når det kommer til tiktok så har jeg begynt å legge ut videoer der. Nei, det er ikke dumme videoer av meg selv. Jeg skal spare folk for det fordi det er det nok av på tiktok. Jeg la heller ut tegningen mine der. Der var faktisk ganske gøy. Jeg tegnet skisse, filmet, tegnet resten, filmet. Og når jeg hadde fargelagt så filmet jeg igjen. Til slutt satt jeg den sammen og det ble en ganske tøff film av prosessen. Jeg syns hvertfall det var gøy og det syns mine 4 følgere også. Hei, ikke døm meg. Jeg har nettopp startet. Uansett, her er de to tegningene jeg har lagt ut på tiktok.

Så hvis du vil finne meg på tiktok så heter jeg noe så kjedelig og enkelt som cathrineruth92. Ja, så enkelt er det altså. Jeg bryr meg virkelig ikke om navnet fordi jeg hadde jo egentlig ikke planer om å legge ut noe på tiktok. Det var gøy da så jeg kommer nok til å legge ut mye mer der. Bare ikke av meg fordi pandemien har ikke påvirket meg såå mye enda. Om andre vil legge ut noe av seg selv på tiktok så er jo det opp til dem. Mer for meg å se på, men jeg holder meg til hobbyen min for det kan jo værer morsomt det også.

Så ja… Jeg er på tiktok. Er det egentlig et sted jeg IKKE er? Faktisk… Jeg har jo ikke kommet i gang med youtube enda, men det vil jo komme det også så da er jeg jo overalt. Snapchat, Twitter, Instagram, Tiktok, Facebook…

Denne pandemien trenger virkelig å gå over fordi jeg er alt for mye på sosiale medier. Flere enn meg? Jeg er vel ikke alene om å ha synket inn i sosiale medier og glemt hvordan det er å ha et normalt liv? Okay, det er er bare trist. Vi kommer til å gå ut herfra med sosial angst hele gjengen. Selvom jeg startet med sosial angst FØR pandemien så hjelper det ikke akkurat meg så mye å måtte være inne hele tiden. I det minste kan jeg gå turer, når det ikke lengre er kaldt ute.

I mellomtiden finner du meg på:
Tiktok: cathrineruth92
Instagram: sp0okeyg1rl / spo0kycraft
Twitter: cathrineruth92
Snapchat: cathrineruth92

Og som alltid finner du bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg