Jeg ble skremt

En liten oppsummering av denne dagen. For selvom jeg egentlig bare ville sove hele dagen så har jeg faktisk fått gjort litt. Det begynte med at jeg sov ganske lenge fordi kroppen min var helt utslitt etter gårsdagens angst og alt det der, men så begynte det å løsne litt opp. Jeg kom i gang med dagen etterhvert og da fikk jeg vasket litt klær. Noe som virkelig trengtes fordi nå hadde det begynt å ble en stor haug over skittentøykurven. Så da tok jeg likså godt 3 runder med vaskemaskinen og fikk vasket en god del klær. Det føltes veldig godt å bli kvitt så mye klær på badet.

Inni mellom klesvasken har jeg ligget på sofaen og sett på Ghost Adventures. Det er så utrolig spennende å høre alt det folk har opplevd og hva dem faktisk klarer å oppleve selv igjennom en natt på forskjellige steder. En liten morsom episode i dag tilknyttet til denne serien. For jeg satt så konsentrert i sofaen og fulgte med på dette. Plutselig kommer det en mann med hetta over hodet. Det så ut som en svart skikkelse så jeg skvatt jo til, men måtte le litt av meg selv da jeg kom ut av den bobla og inn i virkeligheten. For det var jo bare sønnen til huseieren som gikk forbi vinduet. Noe som ikke var så lett å se i sidesynet før jeg fikk rivd meg løs fra tvskjermen. Det er ikke lett å skremme meg, men der kjente jeg at hjertet hoppet litt i brystet.

Nå har jeg jo opplevd noen få ting som jeg ikke kan forklare og jeg tror jo på alt dette med gjenferd. Så da er det jo ikke rart at jeg fikk den reaksjonen når hjernen var innstilt på nettopp dette med gjenferd. Litt komisk opplevelse når jeg ser tilbake på det nå. Og som regel har ting en logisk forklaring. Mange ganger har jeg jo sett tilbake på hendelser og funnet ut at det ikke har vært gjenferd. Andre ganger er det ingen logisk forklaring. Som når jeg har hørt navnet mitt blitt sagt helt tydelig og ingen er i nærheten eller når en ballong går fra taket, til gulvet, ut i gangen og så opp til 2 etasje. Noen ting er ikke like lett å forklare som andre ting. Jeg tror bare ikke det er så ofte at man faktisk opplever slike ting. Spørsmålet er bare hvordan kan man vite hva som er hva? Så ja, jeg skvetter til når jeg i sidesynet ser en helt svart skikkelse fordi jeg har opplevd sånne ting før.

Har du opplevd noe uforklarlig før?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg