Jeg begynner i morgen

Jeg er endelig ferdig. Ikke dårlig å bli ferdig på en dag når man trodde det ville ta to dager. Benken som står mellom stua og kjøkkenet er nå ryddet og vasket. Det betyr at jeg er klar for å få julepynten ut av boden allerede i morgen. Hvis jeg ikke plutselig får lyst til å begynne allerede i dag. Vi får se hva som skjer. Nå er det hvertfall klart til å ta ut boksene med julepynt og bruke benkene til å plassere alle pyntetingene oppå. For helt ærlig tror jeg det blir alt for liten plass oppå stuebordet til å sette alle pyntetingene der.

Så står jeg litt og vipper frem og tilbake på denne tanken om jeg skal flytte alle plantene et annet sted eller om de skal stå der de står. Jeg vet jeg må flytte physalisplantene, men kanskje det kunne vært lurt å tatt bort alt. For når juletreet kommer inn i stua så vil det jo ikke være plass til å komme seg til de små pottene i hjørnet. Så jeg må nok flytte litt planter i løpet av kvelden. Dessuten betyr jo det at det er mer plass til julepynt i hjørnet. Det tror jeg kommer til å bli utrolig fint.

Se så ryddig og rent. Eneste er de glassene og koppen som står og tørker. 

Nå er hvertfall kjøkkenet og benkene tatt og det var det viktigste i dag. Jeg har jo uansett kommet mye lengre i dag enn jeg hadde trodd. Kroppen min er litt sliten, men ikke sånn at den gjør vondt eller noe sånt. Så jeg vil si at dagen i dag var en suksess. Snart kan jeg komme i gang med pyntingen til jul og etter det er det rett på baking. For jeg har jo lovet dere masse bra innhold, også oppskrifter. Selvfølgelig skal jeg holde det og jeg gleder meg jo skikkelig mye til å sette i gang. Nå har jeg funnet flere oppskrifter til jul. Jeg er nå oppi 10 oppskrifter som er helt klare. Det er nesten en full måned med oppskrifter. I tillegg har jeg noen andre ting til dere som jeg håper dere kommer til å sette pris på. Så her er faktisk ting ganske så klart for en helt fantastisk førjulstid.

Jeg vet jeg snakker veldig mye om jul, pynting og baking, men jeg elsker julen og alt som følger med den. Derfor begynner jeg ganske tidlig. For man kan jo ikke begynne med julebakst uten å ha pyntet opp til jul og man kan ikke se på julefilmer uten at julepynten står rundt. Alt dette henger sammen. Ja, til og med en kopp kakao er ikke like koselig uten at man har pyntet opp til jul og har satt på en julefilm. Så denne julen skal jeg virkelig nyte og kose meg masse sammen med min kjære samboer. I år skal det bli jul med store bokstaver. JUUUUUL!!!

Allerede i morgen… Jeg gleder meg så mye at jeg nesten ikke klarer å vente. Og hvis du vil få med deg alt sammen på youtube så burde du abonnere på youtubekanalen min. du finner link under her. Dette blir en skikkelig flott jul. Jeg og venninna mi har faktisk allerede planlagt en tur i desember som jeg også skal filme. Den vil dere ikke gå glipp av!

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Litt tidlig å pynte til jul nå synes jeg, men det er jo opp til hver enkelt å bestemme heldigvis.

      1. Ja, noen liker å pynte sent og andre tidlig. 😊 viktigste er at man trives hjemme og akkurat nå kjenner jeg at det er alt for lite pynt rundt og alt for lite lys. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg