Jeg baker og jobber

Det ble desverre ikke noe baking i går og dermed ble det heller ikke noe oppskrift. Så da er jeg i gang med litt baking i dag i stedenfor. Og da kommer det hvertfall mange nye oppskrifter fremover. Her er det bare å glede seg. Siden jeg skal bruke dagen i dag til å bake så vet jeg ikke hvor mye blogging det blir i løpet av dagen, men dette er for å komme tilbake på riktig spor og få masse innhold fremover. Så her blir det bare å jobbe på og få masse gjort i løpet av denne helgen. Da snakker jeg ikke bare om baking, men også mye annet. En skikkelig jobbhelg.

Jeg har allerede satt opp en liste over ting jeg skal bake. Her er det vel mye godt og spennende som står på planen og jeg gleder meg veldig til å smake på alt og ikke minst dele oppskriftene med dere fremover.

I tillegg til baking så tenker jeg å bruke pausene til å lete etter nye oppskrifter. Altså de pausene der jeg venter på at ting skal heve eller når det står i ovnen. Hvis jeg er effektiv nok så kanskje jeg kan få gjort all jobben i løpet av helgen som jeg føler at jeg ligger etter med. Å få det gjort ville hjulpet utrolig masse for dagene fremover. Så da er det bare å jobbe hardt i løpet av dagen og ta pause når kvelden kommer. For da har jeg lyst til å ha litt tid uten masse jobb. Hvertfall når jeg gjør så mye i løpet av dagen. Ja, jeg er jo snart ferdig med første bakst allerede så her går det unna. Og for en nydelig duft.

Da vet dere hvertfall hva som skjer i dag og hvis jeg er litt stille i dag. Så starter jeg mandagen med en helt ny oppskrift og en uke fylt med mye gøy. Det er hvertfall planen. Jeg har lyst til å fylle bloggen og youtube med mye bra innhold. Og for å gjøre det så må jeg jo jobbe på. Så dette blir en veldig hektisk, men gøyal helg for meg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg