Inspirasjon og jobb

Dagen gåtur var kort, men det var hvertfall godt å komme seg litt ut og starte dagen med frisk luft. Ikke bare frisk luft, men også den herlige solen og varmen som er ute nå. Det føles helt fantastisk. Jeg føler at jeg setter veldig pris på disse varme, fine dagene mer og mer. Det er vanskelig å forklare det, men de fine dagene gjør noe med meg. Som om de skyller bort alt negativitet og styrker psyken til de grader. Så jeg er veldig glad for at våren nå har kommet til Gjerdrum. Bare se hvor fantastisk flott det er ute nå.

Til og med en liten blomst I veikanten. Disse kommer opp hvert år og jeg gledet meg sånn til å se dem igjen. Jeg syns de er så vakre og siden de er utenfor hekken så tok jeg bilde av den. Det vil komme slike i de små blomsterbedene utenfor leiligheten også, men det er nok hvertfall 1-2 uker til vi ser noe til de. Så da får jeg heller nyte synet av de som vokser der.

Det var veldig godt å komme seg ut og jeg kjenner at jeg trenger å starte dagene mine sånn. Så jeg skal prøve å gå tur hver eneste morgen. Bare spise litt frokost og komme meg ut. I dag fikk jeg faktisk i meg en yoghurt og litt havremelk. Det er ikke mye, men det er jo mye bedre enn å ikke spise i det hele tatt. Derfor ble jeg veldig glad for at jeg klarte å starte dagen med en yoghurt. Forhåpentligvis vil det bli lettere å spise frokost når jeg begynner å bruke kroppen mye mer, men jeg er veldig sjelden sulten og da klarer jeg ikke spise. Det har jeg jo fortalt før så jeg trenger ikke gå noe mer inn på det nå.

Planen for dagen nå er jo mye jobb og etterhvert begynne på middagen. Jeg måtte bare se Sophie Elise sin youtube video og den gav meg faktisk så mye motivasjon til å endre min hverdag. Den så jeg jo etter at jeg kom inn fra tur så jeg ville jo bare ut igjen eller begynne å trene, men jeg har så mye annet å gjøre. Jeg kommer nok til å ta en liten tur til i løpet av dagen, men først må jeg få jobbet sånn at jeg ikke sitter med 10 ganger så mye jobb senere. Det tok jo 1 måned å planlegge, skrive oppskrifter osv. til denne månedens utfordring så jeg må bare komme i gang med alt det som henger over meg nå.

Følg bloggen på facebook HER hvis du er nysgjerrig på hva jeg jobber med og hva som kommer fremover. Jeg jobber hardt for å gi dere best mulig innhold.

2 kommentarer
    1. Å gå tur er en fin medisin for mange ting. Går mye selv noe jeg alltid har vært glad i. Fine bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg