Innkjøp

For en liten stund siden handlet jeg en liten sekk på Zalando. Denne har jeg ventet på og i dag kom den endelig. I tillegg fikk jeg pakken fra Ragnaråkk. Jeg ble så fornøyd med den første leveransen fra dem så jeg fikk lyst til å kjøpe mer. Litt andre ting denne gangen. Og jeg må si at jeg er minst like fornøyd med denne pakken. Denne gangen er det ikke noe klær å vise frem, men litt accessories og sånt. Også har jeg fått hårfargen jeg bestilte fra lyko også. Så ja, det har vært litt å pakke ut i dag. Nå er jeg endelig ferdig og jeg har fått tatt bilde av tingene så da er det bare å begynne og vise frem alt sammen.

Det første jeg vil vise dere er ryggsekken jeg kjøpte på Zalando. Svart “skinn” med nagler. Merket heter spiral. Denne sekken er jo utrolig fornøyd med. Den passer perfekt til turer i skog og mark, byturer… Ja, egentlig uansett hvor jeg måtte ønske. Også slipper jeg det stresset med at veska sklir ned fra de små skuldrene mine. Det tar jo så mye energi å måtte dra den opp eller holde den på plass. Jeg kommer nok allikevel til å ha med veske av og til også, men en liten sekk er mer praktisk. Så ja, jeg er veldig fornøyd med dette kjøpet og gleder meg til å begynne og bruke denne.

Så kjøpte jeg ting fra Ragnaråkk. Det ble en del patch bl.a fordi jeg syns den ene olajakka mi var litt kjedelig. Da er det jo bare å stryke på noe fancy patch så blir det en helt ny jakke. Og Ragnaråkk har en del å velge mellom så det var lett for meg å finne noen som jeg likte og som passer min stil.

Som dere ser så ble det litt forskjellig fra Ragnaråkk denne gangen. Jeg fikk kjøpt smykker, dørmatte, kakekrukke og pynt til fjeset. Nå har jeg hvertfall litt å velge i når det kommer til smykker. Endelig fant jeg noen smykker som også passer min stil. Jeg kan si at det har ikke vært lett, men det kommer noen fine ting her og der. Min nye yndlingsbutikk er definnetivt Ragnaråkk. Det kan jeg få tak i alt fra klær og sko til dekor, hårfarge og piercinger. De har veldig mye forskjellig. Det eneste som er litt kjedelig er at de blir veldig fort utsolgt for min størrelse når det kommer til klær. Nå har jeg jo fått en god del klær. Jeg har bukser, skjørt og topper til sommeren. Det eneste jeg mangler er kjoler. Jeg vet jeg har noen kjoler hjemme hos mamma, men så var det å komme seg helt dit da.

Men jeg har som sagt handlet fra lyko også. Jeg har endelig hårfarge så jeg kan få fikset opp i kaoset på hodet mitt. Forhåpentligvis blir det bra nå og alt matcher. Det jeg er veldig redd for er jo at den bra overgangen fra rød til lilla vil bli veldig stygg når jeg nå må farge det på nytt, men vi får se hvordan det går. Fargen ser hvertfall mye bedre ut enn den forrige så da satser vi på at det blir bra og at jeg kan la håret mitt få hvile etter dette. Sånn ser hvertfall fargen ut i boksen.

Problemet er bare det at jeg orker ikke noe i dag. Jeg skal fortelle dere om dette i et annet innlegg. Men da må man rett og slett bare vente til man har ork til å starte. Nå må jeg være ekstra nøye sånn at jeg ikke går for mye over det lilla. Det krever jo en del krefter som jeg ikke har i dag. Eller man vet jo aldri, plutselig kommer den tilbake.

Dette betyr jo altså at den middagen jeg hadde planer om å lage ikke blir noe av. Sånn er det å være meg. I det ene øyeblikket gleder man seg skikkelig og i det andre så vil man ingenting. Det er ikke lett med alt som foregår, men man må jo bare gjøre det beste ut av det. Derfor er jeg veldig glad for at jeg kjøpte inn en del pølser og pølsebrød. For noen ganger går ikke livet slik man vil og da er det greit med lettvint mat så man har en bekymring mindre.

Men jeg håper dere likte dette innlegget. Kommenter gjerne om du ønsker å se mer av dette. Du kan også følge bloggen min på Facebook. Du kan også følge meg på Instagram. Der heter jeg catruth92. Så håper jeg dere har en flott dag og koser dere masse. Jeg skal hvertfall prøve å komme med 1 innlegg til i dag. Vi får se om jeg klarer det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg