Innkjøp: Skvis

Jeg kjøpte ikke bare en gang, men to ganger fra Skvis fordi jeg fant så mange bra filmer jeg hadde lyst på. Så jeg kjøpte en del av de jeg hadde lyst på. Mulig jeg kjøper flere senere, men akkurat nå har jeg andre ting jeg ønsker å bruke pengene mine på. Disse filmene jeg har kjøpt her er ganske mye forskjellig. Jeg har kjøpt filmer som kun jeg liker å se på, men også filmer som samboeren min også liker. Så la oss ta en titt på alle filmene jeg har kjøpt denne gangen.

Ja, som dere ser så er det veldig mye forskjellig. Alt fra horror til Barbie. Det blir ikke mer variert enn det. Grunnen til at jeg kjøper så mange filmer er fordi jeg liker å kunne se på akkurat det jeg vil og det er jo begrenset hva Netflix og Disney+ har ute. Så jeg begynte å kjøpe filmene jeg har veldig lyst til å se. Det hele begynte egentlig med at jeg ville få tak i Grinchen, men selvfølgelig var den utsolgt så når jeg hadde bestilt den og mange andre filmer så var Grinchen den eneste filmen jeg ikke fikk. Snakk om uflaks. Vel, i det minste har jeg fått mange andre bra filmer. Også har jeg jo nesten et helt år på å få kjøpt Grinchen. For den skal jeg jo kun se på til jul. Enda en grunn til at jeg vil kjøpe filmene jeg vil se er fordi Grinchen ikke var på noen av streamingtjenestene når jeg og samboeren min satt oss ned for å se den. Jeg tror kanskje den hadde ligget på Netflix eller noe tidligere i desember eller i november, men på julaften så var den borte. Derfor vil jeg heller ha den på dvd sånn at jeg faktisk får den med meg i år. For det var ganske kjipt å gå glipp av den i fjor.

Sånn begynte det altså og jeg fikk jo mange andre filmer som jeg har ønsket meg. I tillegg fant jeg mange andre filmer som jeg virkelig liker. Til slutt ble samlingen ganske stor og nå har jeg mange bra filmer jeg kan se på. Endelig kom The Ring 2 så nå har jeg hele samlingen både amerikansk og japansk. Det er slike type filmer jeg liker veldig godt å se på så det gleder jeg meg veldig til å se. Jeg ventet med å se noen av filmene til jeg hadde hele samlingen så nå kan jeg sette i gang og se så mye jeg vil.

Også har jeg jo kjøpt mange andre skrekkfilmer. Ingen av dem har jeg sett før så det blir veldig spennende. Den jeg er mest spent på er The Barbadook. Ingen spoilere eller noe sånt, hver så snill. Det er faktisk en film jeg har hatt veldig lyst til å se og nå kan jeg endelig se den.

Også har jeg kjøpt Barbie fordi jeg syns det er koselig med slike julefilmer. Nei, jeg har ikke barn og jeg føler ikke at man trenger det bare for å se en barnefilm. Den er faktisk veldig fin og bringer frem gode minner fra barndommen/ungdomsstiden siden jeg har ei yngre søster som var veldig glad i barbiefilmer. Så den gleder jeg meg til å se når julen kommer.

Også var det alle Olsenbanden filmene. Jeg har jo sett disse filmene siden jeg var liten og de er utrolig fine og morsomme. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å få kjøpt alle etterhvert. Jeg skulle egentlig hatt en film til, men så fikk jeg 2 av den ene i stedenfor så jeg har tatt kontakt med dem og lurt på om de kanskje kunne sendt den siste filmen jeg bestilte. Forhåpentligvis får jeg den også. Kjedelig å betale for noe man ikke får, men det var jo en del filmer så det er klart at ting kan jo bli glemt eller stokket om på. Særlig når filmen jeg mangler nesten heter det samme som den andre filmen jeg fikk i stedenfor. Så jeg venter og håper at det går i orden.

Utenom det er jeg veldig fornøyd med Skvis. Det tar jo litt tid, men det er ikke noe som jeg bryr meg så mye om. Så lenge kundeservicen er god og kan ordne opp i ting så skal jeg ikke klage. Og det får vi bare vente og se på. Forrige ordren var jo bra så jeg har ikke noe å si på det. Jeg har fått så å si alle varene jeg har bestilt. Dette er jo andre gangen jeg bestiller fra dem og jeg må si at jeg er fornøyd. Håper jeg kan si det samme om kundeservicen. Jeg har jo nettopp sendt melding om dette så man kan jo ikke forvente å få svar med en gang, men jeg skal holde dere oppdatert på hva som skjer med den siste dvden som jeg fikk feil.

Følg bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg