Innkjøp: Norli

Jeg har lenge vurdert å kjøpe flere spill og spesielt et spill. Vi har jo en liten samling med spill nå, men jeg har hatt veldig lyst på klassikerene ludo og stigespill. Endelig kom de i posten i dag så da har jeg faktisk det også. I tillegg har jeg en kortstokk, mikado og en yatzyblokk. Ikke den yatzyblokka jeg leter etter, men det er jo en fin reserve når den blokka vi spiller på nå går tom.

Dette hadde jeg nok ikke kjøpt med mindre det var på tilbud. For vi har jo en del spill vi kan spille, men jeg har virkelig hatt lyst til å spille stigespill. Det eneste brettspillet jeg kunne tenkt meg som jeg ikke har er hatt over hatt. Vel, hvis man ser bort i fra Mario Monopoly da. For det har jeg ønsket meg siden vi var i Bergen i fjor sommer og så det på Outland, men det blir nok lenge før jeg klarer å spare opp til for det er litt (veldig) dyrt.

Nå har jeg hvertfall stigespill og ludo så nå kan vi spille enda mer fremover. Jeg er veldig glad i å spille brettspill og nå som jeg har en samboer som faktisk liker å spille med meg så har vi det veldig gøy sammen. Det blir hvertfall ganske mye tull og latter i løpet av disse yatzyrundene. I går holdt jeg på å le meg i hjel. Slike øyeblikk er noe av det beste som finnes og det er det som gjør dette med corona såpass enkelt for meg. Jeg har verdens herligste samboer å dele disse månedene med. Så hjelper det også på psyken å ha han rundt meg.

Siden corona ikke forsvinner med det første så er det jo greit å ha litt spill og velge mellom. Jeg gleder meg veldig til å spille stigespill for det er det veldig lenge siden jeg spilte sist.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg