Innkjøp: Miss A

Jeg har skrivd om denne nettbutikken flere ganger før og jeg liker virkelig å handle derfra fordi det er så billig. I tillegg har dem veldig mye fint. Noe er nyttig, men det meste er accessories og sminke. Så det er en typisk jenteside, men liker du dette og er gutt så ja, da burde du ta deg en tur innom der du også! For det er rett og slett så mye fint der. Denne gangen kjøpte jeg ikke så mye til meg selv, men det var 2 smykker som jeg har hatt lyst på lenge. Enten har jeg ikke hatt penger der og da eller så har de vært utsolgt, men nå fikk jeg endelig tak i dem og det gjør meg veldig glad. Man kan aldri få nok smykker og jeg har faktisk ikke så mye smykker å velge mellom så det var godt å få fylt opp litt til nå.

Som dere ser på bildet over så har jeg kjøpt 2 slangesmykker. Jeg syns slanger er så søte og disse smykkene var jo så kule. Det eneste som er litt kjipt er at den blå slangen kommer med gullfarget kjede og det passer ikke til så veldig mye annet av det jeg har. Jeg liker best sølv, men jeg måtte allikevel kjøpe den fordi den var så søt. Og jeg kommer definitivt til å bruke den. Så nå har jeg endelig slangesmykker også. Disse har jeg som sagt sett på lenge og jeg har ønsket meg slangesmykke lenge før det også, men jeg har ikke funnet noen jeg liker. Endelig har jeg det og de kommer jeg definitivt til å bruke mye. Hvertfall når jeg først orker og gidder å pynte meg. For nå i pandemien har jeg veldig sjeldent hatt lyst til å pynte meg fordi vi kan jo ikke dra noe steder. Det er ganske kjipt, men sånn er det bare.

Så hvis du ser etter noe billig smykker, sminke eller noe annet sånt så burde du sjekke ut Miss A. Det er faktisk en av mine absolutt favoritt nettbutikker å handle på fordi det er billig og de har mye fint der. Første gang jeg hørte om denne nettbutikken var igjennom youtuberen Toxic Tears som anbefalte den til alle goth som ikke har så mye penger å bruke. For å handle på steder som KILLSTAR så må man ut med et par hundre for å få et smykke. Her inne får du det for $1. Det er selvsagt ikke like mye fancy for goth, men det er absolutt noe man kan bruke. Bare se på de søte slangesmykkene jeg fikk tak i. Ellers er det jo mye annet også som passer for dem som liker litt mer normale ting. Så det er absolutt verdt å sjekke ut.

Følg bloggen på facebook HER for mye mer spennende i dagene, ukene og månedene fremover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg