Innkjøp: Lyko

Når jeg skulle handle fra Lyko så var det egentlig kun for å kjøpe svart hårfarge, men så ble det et par ting til. Grunnen til at jeg ville kjøpe svart hårfarge var fordi jeg hadde lyst til å flette inn dreadsene mine. Hvordan det blir med kort på sidene vet jeg ikke, men jeg har hvertfall lyst til å prøve. Nå som jeg har svart hårfarge så kan jeg jo farge håret og sette dem inn. Vi får se når det skjer. Nå skal dere hvertfall få se hva jeg har handlet på Lyko. Dette begynner faktisk å bli en stund siden fordi den var egentlig nede på posten, men jeg ville ikke dra ned dit for å hente en pakke så da bestilte jeg hjemmelevering. Mye bedre det enn å måtte ta bussen og gå i butikken der det er mange andre mennesker. Man skal jo dra ut minst mulig. Så la oss se hva jeg har bestilt.

Planen var som sagt å bare kjøpe hårfargen, men da jeg kom over dette nydelige julesettet med duftlys så måtte jeg bare ha det. Og jeg er så glad jeg kjøpte det fordi disse lysene lukter helt fantastisk. Det lukter så jul at man kommer i julestemning bare av å åpne boksen. Jeg gleder meg til å bruke disse nærmere jul. De kommer til å bli kjempe fine på stuebordet sammen med den nye løperen jeg kjøpte på Sparkjøp.

Også var det den fine leppestiften. Jeg har jo en del liquid lipstick fra Jeffree Star, men jeg hadde lyst på en leppestift som ikke tørker. Jeg syns de er litt ubehagelige å ha på i lengden så da ble det en mørk leppestift. Jeg likte virkelig fargen på denne her. Den passer meg perfekt. Merket er IsaDora og fargen er Dark Romance. Nydelig farge som jeg gleder meg til å prøve ut. Kanskje det blir fargen jeg bruker på julaften.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg