Innkjøp: Lavpriskurven

I går kom det en pakke på døra. Jeg har nemlig kjøpt en god del ting fra lavpriskurven, men jeg må si at Havaristen fortsatt er min favoritt når det kommer til innkjøp av lavprisvarer. På siden jeg handlet fra her så var det veldig dårlig beskrivelse av ting, men produktene er jo helt greie. Jeg ble bare veldig overrasket da jeg fikk kubbelysene og de var så smale. Det så ikke sånn ut på bildet av. Allikevel er jeg ganske fornøyd med handelen. Pakken kom etter noen dager og ingenting har blitt ødelagt så jeg kan ikke akkurat klage. Under her kan dere se alt jeg handlet og når dere blar lengre ned så får dere en liste over tingene som var i pakken.

Pakken inneholder:

  • Neglbørste
  • Gavebånd
  • Deodorant
  • Servietter
  • Kubbelys
  • Telys
  • Isbitform
  • Kjøkkenhåndklær
  • Plaster
  • Shower gel
  • Mentor
  • Papirlommetørkler
  • Parfyme
  • Oppvasksåpe
  • Klyper
  • Drops
  • Skureklut
  • Stålull
  • Bind
  • Spill
  • Dobbeltsidig teip
  • Melkehjerter
  • Boksåpner

I denne pakken var det flere ting vi virkelig trengte. F.eks har vi ikke hatt en boksåpner før nå. Jeg har vært nødt til å bruke en kniv og banke hull i lokket for å få opp noen av boksene. Maisboksen til first price har jo ikke lokk man kan åpne uten boksåpner.  Endelig har jeg fått kjøpt inn det. I tillegg hadde vi alt for få klyper når jeg skal vaske sokker og undertøy. Også er det jo slike ting på oppvasksåpe, deo, bind og papirlommetørkler som man aldri kan få nok av. Jeg liker å ha litt i reserve sånn at man plutselig ikke går tom en dag. Plaster er noe jeg alltid trenger. Jeg klarer alltid å kutte meg i fingeren eller noe så det er greit å ha slikt liggende. Bare på tiden jeg har bodd her så har jeg hvertfall klart å kutte meg på kniven 5 ganger når jeg lager mat. Og det er bare når jeg lager mat. Så her føler jeg at jeg har brukt pengene mine ganske så fornuftig.

Også har jeg kjøpt noen ting som bare er gøy å kjøpe. Jeg elsker å kjøpe/få servietter og lys. Det får jeg vist aldri nok av. Denne gangen ble det adventservietter og julelys. Det kommer til å bli skikkelig koselig her til jul. Jeg har aldri veldig mye julestemning, men å pynte generelt er veldig gøy. Og da kommer altså serviettene og lysene frem.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg