Innkjøp: Landromantikk

Som overskriften sier så har jeg handlet litt. Det ble ikke så mye denne gangen for det meste av pengene mine går til regninger for tiden. Allikevel hadde jeg noen få kroner på kortet så jeg kjøpte meg noen veldig fine apotekerglass som jeg har lett etter. Man finner virkelig ting på de mest uventede steder. Grunnen til at jeg har lyst på slike er fordi jeg skal lage witch dekorasjoner. Jeg fant mange gode idèer på Pintrest så jeg skal prøve å finne på noe lignende også skal noen av dem stå i den kisteformede hyllen jeg lagde. Også har jeg jo et maleri av Alice in Wonderland der så kanskje en av dem skal dekoreres med Drink Me slik som i filmen. Her er hvertfall de jeg har kjøpt.

Jeg kjøpte 3 av hver størrelse så det kommer til å bli forskjellige dekorasjoner på dem. Noen er jo veldig små så det er plass til lite og andre veldig store så det er plass til større dekorasjoner. Derfor må jeg Se hva jeg kan gjøre på hvilke flasker og hvem som skal stå sammen. De som skal stå i den lille hyllen må hvertfall matche.

Det er jo en del andre ting jeg må gjøre før jeg kan sette i gang med dette, men jeg ville bare kjøpe dem når jeg først kom over dem og hadde litt penger til det. Også får vi se når dem blir ferdige og kommer på plass. frem til da skal de pakkes ned sammen med alle de andre hobbytingene jeg har her. Det blir veldig spennende å se hvordan de blir til slutt og hvordan det blir når dem kommer på plass inni hyllen. Og hvis jeg skal lage en Drink Me flaske til Alice så må jeg jo også finne en måte å lage en liten kake det står Eat Me på. Det kommer hvertfall til å bli spennende å se hvordan jeg klarer å få til, men som sagt er det aller først juledekorasjoner som må bli ferdig.

Følg bloggen på facebook HER

Instagram hobby HER

Instagram goth HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg