Innkjøp: KILLSTAR

Den beste nettbutikken som finnes er KILLSTAR.  De har så mye fint både til hjemmet og av klær og sko. Ja, hvis man ønsker noen fine pynteting i min stil så er dette stedet å handle. Og i dag kom det 3 nye pynteting fra KILLSTAR som jeg selvfølgelig måtte få på plass med en gang. For når jeg først så disse tingene så viste jeg nøyaktig hvor jeg ville ha dem. Så la oss ta en titt på tingene jeg har kjøpt denne gangen.

Dette er en av de nyere tingene som KILLSTAR selger. Når jeg var innom for å se litt på pyntetingene der og fikk øye på denne så viste jeg med en gang at jeg måtte kjøpe den og legge hjertesteinene oppi. Nå ligger steinene i veien, men i håndflatene står det your fate is in your hands og det syntes jeg var skikkelig stilig. Jeg var veldig nysgjerrig på hvordan man kunne spå en persons fremtid i hånden, da jeg var yngre. Så jeg tenkte at denne passer jo perfekt for meg. Selvom jeg ikke er så inn i det nå eller tror på det så er det fortsatt interessant. I tillegg til teksten så er det også noen symboler. Jeg skjønner jo at dette ikke er for alle, men jeg likte den veldig godt.

Og så har vi en vase som jeg faktisk har siklet etter i mange måneder. Den er kisteformet med et kors foran. I tillegg til denne så er det en litt større som er nesten lik, bare oppned på designet. Jeg er litt usikker på om jeg kommer til å kjøpe den siden korset vender ned, men denne liker jeg hvertfall veldig godt. Endelig har jeg denne vasen som jeg har ønsket meg så utrolig lenge. Også med de falske blomstene ble det veldig pent. Jeg hadde kikket på svarte roser, men etter å ha sett hvor fint det var med de lyse fargene til den svarte vasen så kommer jeg ikke til å kjøpe dem. Jeg tror uansett de vil bli litt borte om blomstene og vasen er svart. Det blir rett og slett for mye. Disse pastellfargede blomstene har kommet for å bli.

Og helt til slutt kjøpte jeg denne nydelige krukken. Dette er også noe av det nyere som har kommet ut. Jeg elsket stjernebildene og månene på denne krukken. Størrelsen er noe jeg ikke trodde jeg kom til å like. For når det kommer til pynteting har jeg alltid likt alt som er lite, men denne store krukken er nydelig. Så når jeg så at dem hadde kommet med nye krukker så falt jeg for denne. De har andre også, men denne er absolutt min favoritt. Og hvis jeg skulle kjøpt alle krukkene dem selger så hadde jeg til slutt hatt et problem med plassen, men denne måtte jeg bare ha.

Det var det. Jeg tror nok det blir en liten stund til før jeg kjøper noe mer pynt nå. Hvertfall til stua, men noen ganger er det fint å kunne unne seg noe ekstra. Selvom jeg har kjøpt ganske mye det siste året egentlig. Jaja, det har hvertfall blitt skikkelig koselig og fint her.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg