Innkjøp: KILLSTAR

Som vanlig har KILLSTAR veldig mye fint og jeg klarer ikke la være å kjøpe ting derfra. Denne gangen kjøpte jeg noe som jeg tenkte jeg skulle bruke på mine mange turer i skogen. For jeg har lyst til å ha med meg mat når jeg går turer. Noen av turene er ganske lange og jeg blir faktisk litt sulten i løpet av de timene jeg er borte. Så jeg tenkte at denne tingen jeg har kjøpt nå kan være til nytte i sommer. Jeg har nemlig kjøpt meg en lunsjboks. Selvfølgelig hadde jeg ikke det fra før av, men nå har jeg det OG det matcher resten av min stil. Det er helt utrolig hva KILLSTAR faktisk har. Jeg falt virkelig for denne da jeg først så den på nettsiden dems og viste jeg bare måtte ha den. Hvor ofte kommer man egentlig over en så kul lunsjboks? Jeg har hvertfall aldri sett noe lignende. Så jeg måtte jo ha den. Bare se her:

Denne har hvertfall plass til frukst/grønnsaker og mye mer. Så når jeg skal gå turer i skogen skal jeg hvertfall ikke sulte hvis jeg fyller denne med mye godt. Og når jeg har spist opp kan jeg f.eks plukke blåbær når de etterhvert kommer. Jeg gleder meg sånn til å ta i bruk denne lunsjboksen. Den er jo kjempe søt og den har så mye plass. Med andre ord trenger jeg en større sekk, men det gjør ikke noe. Jeg finner nok det også etterhvert. Det er jo ikke sommer ennå så jeg har fortsatt god tid til å lete etter den perfekte sekken. For man kan jo ikke gå en lang tur uten å ha med sekk. Man blir ganske fort sliten om man må driver å bære på denne hele veien, hvertfall jeg. Også skal jeg jo lage videoer så jeg kan jo ikke ha masse ting i hendene. Så etterhvert må jeg få kjøpt en litt romsligere sekk enn det jeg har. Denne matboksen blir nok ikke brukt hver gang jeg skal gå tur, men når jeg bestemmer meg for å ta med en del snacks så skal jeg bruke denne. Så den lille sekken jeg har blir brukt på mindre turer når lunsjboksen ikke skal være med. For det kan jo være greit å ha med f.eks en paraply i tilfelle det skulle regne eller ha kameraet i sekken når jeg ikke bruker det. Å ha det rundt halsen på en tur tar liv av nakken min så det går ikke. Derfor har jeg alltid med meg sekk enten det er en liten skogstur eller en lang.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg