Innkjøp: kakeformer

For en liten stund siden fikk jeg øye på noen veldig søte kakeformer på Havaristen. Og hvis du er glad I å bake så vet du at kakeformer får man ikke nok (ikke at jeg har så mange). Så jeg hadde veldig lyst på dem, men akkurat da hadde jeg ikke råd til dem, men selvfølgelig gikk jeg tilbake noen dager senere og kjøpte dem. Nå skal det sies at jeg kun eier 1 rund form fra før av så det var jo ikke sånn at jeg hadde alle størrelsene fra før av, men nå har jeg altså det. Og er dem ikke bare super skjønne?

Jeg liker når kakeformene har litt farge og gjerne mønster på seg. Det kjedeligste jeg vet er de mørkegrå/svarte kakeformene. For meg blir det for standard og kjedelig så jeg måtte bare kjøpe disse. Dessuten har de gamle formene mine fått seg noen slag igjennom 6 flytteturer og jevnlig bruk. Så da var det på tide med noe nytt.

Kjøkkenet er vel det eneste stedet som har masse farger, men det er fordi jeg blir glad av å bake med masse farger rundt meg. Jeg kunne aldri tenkt meg det i stua, men kjøkkenet derimot må ha farger. Så da blir det turkise asjetter og skåler, rosa bakeutstyr og nå, blomstrete kakeformer. I tillegg er brødformen min rosa så disse passer veldig godt.

Og hvis du vil ha slike så fant jeg dem på Havaristen.no.

Følg bloggen på facebook HER for mer spennende innhold.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg