Innkjøp: Hyttefeber

Jeg trengte noen krukker til jul for oppbevaring av ting jeg baker så søkte litt rundt for å se om jeg fant noe billig. Hadde det ikke vært for at IKEA skal ha så mye for frakt så ville jeg kjøpt derfra, men det gikk altså ikke. Så jeg fant til slutt noen fra Hyttefeber som passet bra til det jeg skal bruke de til. Så her er det jeg kjøpte derfra.

Ja, mummibollen kjøpte jeg fordi det var rabatt på den og jeg syns disse mummitingene er så fine. Dette er faktisk den første mummitingen jeg har kjøpt til meg selv, men jeg har lyst på flere ting etterhvert.

Krukkene kjøpte jeg kun en av hver fordi jeg hadde ikke så mye penger igjen da jeg bestilte de. Ikke at jeg har noe særlig penger nå heller, men nå har jeg hvertfall disse 2 krukkene og en liten til det jeg skal lage litt senere i desember. Det kommer oppskrifter og bilder når jeg har fått lagd det (som alltid) så det er bare å følge med.

Uansett får man aldri nok krukker. De er veldig kjekke både til korn/frø eller ris/makaroni. Også er den veldig pene så de kan fint stå fremme på benken. Jeg har jo en med marshmellows f.eks. alltid koselig å sette frem det når julen kommer. Hvem trenger vel ikke et kakaohjørnet på kjøkkenet? Det syns hvertfall jeg er noe av det koseligste på hele kjøkkenet.

Har du kakaostasjon? I såfall hvor og med hva?

Mitt lille kakaohjørnet består av marshmellows, kakao og kjærlighet på pinne. Selvom kjærlighetene burde bli erstattet av sukkerstenger. Jeg får gjøre det etterpå. Noe jeg mangler da?

Hvis ikke du vil gå glipp av noe så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg