Innkjøp: Havaristen

Når jeg har penger og jeg finner noe jeg trenger eller vil ha så er det ikke alltid like lett å la være. Jeg er jo veldig glad i Havaristen og jeg handler gjerne fra dem om jeg finner ting jeg liker, men da må det være mange ting og ikke bare noen få. Så jeg slo meg løs og kjøpte en god del denne gangen. Både ting jeg kan bruke til gaver og ting vi kan ha selv. Så la oss ta en titt på hva som gjemte seg i denne pakken fra Havaristen.

Ja, det er ganske mye, men det er ting jeg virkelig får brukt for også. Boksen på siste bilde f.eks er et sett med 7 bokser i forskjellige størrelser. Jeg hadde 2 sett med slike bokser, men jeg hadde en ramp av en husky som tygde i stykker ganske mange av dem. Resten vet jeg ikke hvor er. Det er ganske mye jeg ikke finner igjen etter at jeg flyttet fra Modum, men da er det jo fint at jeg klarte å finne slike bokser igjen. De er så utrolig kjekke og man får aldri nok bokser. Enten det er til mat eller oppbevaring så er det veldig kjekt å ha slike bokser.

Jeg kjøpte også mikrofiberkluter fordi jeg trengte noen nye kluter. Det er alltid tomt i skuffen når jeg trenger kluter, men nå har jeg hvertfall nok. Også er det jo nydelige farger på kultene også.

Håndsåpe, tannbørster og tannkrem er sånne ting jeg gjerne har et par stykker av i skapet. Jeg hater å gå tom for ting. Jeg har heller en for mye enn en for lite. Nå hamstrer jeg ikke, men det er jo greit å ha litt ekstra i skapene uansett om det er tannkrem eller såpe. Det blir jo brukt opp til slutt uansett.

Også måtte jeg kjøpe en gelé fordi pasjonsfruktsmak har jeg faktisk aldri smakt før. Det blir veldig spennende å se hvordan smaker. Det er jo alltid noen nye smaker på mat og godteri, nye lukter på såper osv. Noen ganger er det gøy å prøve ut noe nytt.

Så har jeg gått tom for min favoritt frokostblanding og da var det jo veldig fint at det var tilbud på weetos. Jeg liker å starte dagen med en bolle med noe sånt og weetos har jo faktisk blitt mye sunnere.

Når det kommer til godteriet så er det mye som skal pakkes bort, men noe kan man jo kose seg med av og til. Jeg prøver allikevel å ikke spise for mye godteri siden kroppen min reagerer ganske negativt. Det viktigste er å kunne fungerer i hverdagen så jeg håper at lysten på godteri er mindre enn lysten på en fungerende kropp. Pluss at alt er jo ikke til meg. Hvis jeg skulle spist så mye godteri så hadde jeg rullet frem til jul.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg