Innkjøp: Chiquelle

Denne kjolen er en av de få tingene jeg har kjøpt som andre influensere har vist frem. Jeg har jo en litt annerledes stil enn disse rosabloggerne, men dem viser jo så klart frem mye fint og denne gangen fant jeg noe utrolig lekkert som jeg bare måtte kjøpe. I fjor kjøpte jeg mange skjørt, men jeg må si at jeg ikke har så mange kjoler. Så når jeg så denne kjolen så måtte jeg bare ha den fordi den er perfekt til såmange anledninger. Jeg kommer aldri til å komme meg ut av denne fordi den er så behagelig å gå i. Bare se her.

Den perfekte sommerkjolen. Jeg har en følelse av at jeg kommer til å bruke denne mye. De har veldig mye fint på Chiquelle, men jeg har aldri turt å kjøpe noe der fordi jeg har trodd at ting ikke ville passe meg. Jeg er jo ikke akkurat den tynneste og slike nettbutikker har en tendens til å ha ganske små størrelser, men det har jo ikke så mye å si når det er strikk i livet og mye plass til overarmene. Så det var ikke et spørsmål engang. Jeg bare måtte ha denne kjolen.

Nå var det ikke så lett å få pene bilder av kjolen, men jeg har kjøpt utstyr slik at jeg faktisk kan ta outfit bilder og mye mer. Så det blir ikke siste gang dere ser denne kjolen. For dette er en av de få kjolene jeg virkelig har følt at jeg ikke går i noe litt ubehagelig. La oss bare innse det. Noen ganger er det slitsomt å pynte seg, men denne sommerkjolen gjør det bare gøy og avslappende. Et av mine beste kjøp. Så jeg vi gi en stor takk til Stina som anbefalte denne til meg. Det er så fint å komme over influensere som tipser om gode ting.

Dette er altså hva jeg skal slappe av i resten av kvelden og mest sannsynlig i morgen også. Jeg kommer til å ha på en tykk, svart tights under denne fordi den er bittelitt kort. Utenom det er den perfekt. Og som sagt finner du denne og mange andre fine kjoler på Chiquelle. Dette innlegget er ikke sponset. Kun min mening om et produkt som jeg selv fikk anbefalt på Instagram og kjøpte med mine egne penger.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Fin-fin kjole som kledde deg perfekt. Må nok skaffe litt klær selv får igjen en pen sum på skatten. Så Dressmann og andre butikker vil nok få besøk av meg i løpet av noen uker.

      1. Tusen takk ❤ Ja, kjekt med noe nytt. Jeg skiftet ut hele garderoben for 1½år siden. Da hadde jeg gått med de samme klærne i mange år. Klær helt tilbake til ungdomsskolen. Så da var det veldig fint å donere alle de klærne til fretex og kjøpe meg noe nytt. Hehe. Så det har blitt litt nå og da, men denne kjolen er absolutt det beste kjøpet jeg har gjort på lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg