Innkjøp: CDON

For en stund siden bestilte jeg noen DVDer til jul. Det er filmer som jeg liker å se på hver år og hva er vel bedre enn å kjøpe inn filmene man virkelig liker? Jeg syns det å eie filmene er veldig koselig. Så jeg begynte så smått å kjøpe filmer for en stund siden og endelig har dem kommet. Så la oss se hvilke filmer jeg har kjøpt.

Jeg syns det er veldig moro å se på Alene Hjemme. Det er jo ikke jul uten Kevin. Så jeg kjøpte liksågodt hele samlingen i ett. Disse gleder jeg meg veldig til å se. Favoritten er så klart første filmen, men er det ikke alltid sånn?

Og så kjøpte jeg Blåfjell 2. Planen var å kjøpe begge filmene, men det får bli en annen gang. Selvom det er julekalenderen som er det fineste med blåfjell så likte jeg faktisk filmene også. Selvom det ikke er samme karakterene så syns jeg det er 2 veldig fine og bra filmer allikevel. Så denne gleder jeg meg veldig til å se på i julen.

A Christmas Carol kommer jo i mange versjoner, men jeg må si at dette er min absolutt favoritt. Jeg er veldig fan av Jim Carry. Han er en veldig bra skuespiller så selvfølgelig måtte jeg ha med denne filmen også.

Og helt til slutt kjøpte jeg reisen til julestjernen. Det er jo en veldig vakker fortelling. Jeg skulle ønske jeg kjøpte den gamle som jeg har vokst opp med, men denne er jo også bra.

Så det blir en veldig koselig jul, fylt med mange flotte filmer. Siden vi har både Netflix og Disney+ så kan vi jo se mange fine filmer der også. Denne julen kommer til å være fylt med utrolig mye gøy og koselig. Corona kan stoppe moroa der ute, men vi skal alltids finne gleden ved julen allikevel. Bl.a i filmene jeg har kjøpt.

Det vil komme filmanbefalinger i løpet av julen så hvis du ønsker filmtips kan du følge bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg