Innkjøp CC hobby

Jeg bestilte meg et par små lerret. Det har jo vært utrolig gøy å male så jeg tenkte det kunne vært fint å kunne lage noen bilder på lerret også. Så jeg bestilte noen få fra CC Hobby sin hjemmeside. Nå har jeg jo fortsatt en god del maling igjen så jeg tenkte hvorfor ikke kjøpe noe mer jeg kan male på. Så da ble det et lite innkjøp der det var billigst. Jeg kunne nok aldri kjøpt lerret fra f.eks Panduro. De er så dyre og det syns jeg er unødvendig. Derfor kjøpte jeg heller fra CC Hobby som hadde greie priser. Jeg trenger ikke store lerret heller så dette var egentlig midt i blinken. Og her er det jeg kjøpte:

Ja, som dere ser så var det ikke noe store greier, men jeg liker små lerret. For meg er det mye enklere å male på små lerret enn de store. Hva skal man liksom fylle et lerret med som er 1×1 meter? Det aner ikke jeg hvertfall. Disse lerretene derimot skal jeg klare å finne på noe å male på uten noen problemer.

I tillegg til lerretene kjøpte jeg også noen dekorsteiner, som dere ser på det siste bildet over her. Jeg syns de var så fine, men jeg har ikke helt bestemt meg hva jeg vil bruke dem til ennå. De var bare for fine til å ikke ta med. Om dere har noen gode idèer så si gjerne i fra i kommentarfeltet.

Det var altså det jeg hadde kjøpt fra CC Hobby. Ikke mye, men noe. Også blir det nok ikke siste gang jeg handler derfra. De hadde mye bra hobbyutstyr som kunne vært moro å kjøpt, men akkurat nå var det lerret som stod på handlelista. Planen var jo egentlig å komme meg til Søstrene Grene, men siden det er så mye Corona ute å går så har ikke jeg lyst til å bevege meg ut blant andre mennesker. Heldigvis kom jeg over denne fabelaktig siden slik at jeg fikk lerret ganske billig allikevel.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg