Innkjøp: CC Hobby

Som jeg fortalte tidligere så måtte jeg kjøpe inn flere julekuler. Da kjøpte jeg også inn noen andre småting jeg trenger nå mot jul. Jeg har jo en del prosjekter fremover og da trenger jeg en god del småting. Dere så jo at jeg tørket appelsinskiver for en stund siden og det er jo flott pynt, men jeg trengte en del andre ting som jeg ikke hadde liggende. Så når jeg skulle handle inn julekuler så ble det noe annet også. Så la oss ta en titt på hva jeg har kjøpt inn.

På første bilde ser dere Fimo. Det skal jeg bruke til å lage små figurer osv. Dette er jo ikke noe juleprosjekter så det blir ikke førsteprioritet nå, men jeg har noen prosjekter i hodet for dette. Når jeg begynner vet jeg ikke. Akkurat nå vil jeg få ferdig alle julekulene og andre juleprosjekter. Og det er hva de 4 neste bildene er. Småting som jeg skal bruke til mine juleprosjekter sammen med konglene og mye annet.

Jeg har kjøpt en del julekuler som dere ser. Det er jo fordi jeg har mange idéer til flere motiver. Om jeg bruker alle til å male på vet jeg ikke. Jeg får se hvor mye jeg orker og har tid til. Mulig jeg bruker noen julekuler til andre prosjekter også. Vi får se. Akkurat nå har jeg hvertfall ikke ork til noe så det får ligge frem til jeg er frisk igjen.

Nå har jeg hvertfall fått pakket alt på plass sammen med resten av det jeg skal bruke til mine juleprosjekter. Som regel ville jeg bare puttet det sammen med scrapbooking utstyret mitt, men jeg følte det var mye bedre å ha det i en egen kasse. Da slipper jeg å plukke ut en og en ting fra kassene i scrappehylla. Nå kan jeg bare ta ut kassa med ting og sette meg ned å lage det jeg skal. Når alle prosjektene er ferdig så er det ikke mye igjen i boksen uansett så det er mye bedre å ha det like ved der jeg sitter.

Den siste tingen er noe jeg tenkte å bruke til et av mine juleprosjekter. Om det fungerer eller ikke vet jeg ikke ennå, men det finner jeg ut av. I verstefall må jeg finne en annen løsning, men vi får krysse fingrene og håpe at det går.

Og det var alt jeg hadde handlet fra CC Hobby. Denne gangen var det ikke enormt mye, men det er jo fordi jeg ikke trenger så mye mer til prosjektene mine. Nå er det egentlig bare å komme i gang med alt sammen og bli ferdig til jul. Om du vil følge med på alle mine prosjekter og lurer på hva alt dette er til så kan du følge bloggen på facebook og Instagram for å se bilder av hobbyting. Link finner du under her.

Følg bloggen på facebook HER

Instagram hobby HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg