Innkjøp Black Design

Jeg lette etter en holder til incense. Etter en stund så fant jeg en helt enkel på Black design som passet meg perfekt. Når den var lagt til i handlekurven så gikk jeg å så litt på salgsmappen og plutselig hadde jeg kjøpt mer enn det jeg hadde planer. Det er så typisk meg, men jeg er vel ikke den eneste. Nå var det ganske mye fint der da. Og i dag kom pakken på døra. Her er det jeg kjøpte:

Som sagt var det ganske mye fint. Desverre var det ene jordbærene knekt da jeg fikk pakken. Jeg hadde kjøpt 2, men kun en kan brukes. Å lime den på plass igjen vil ikke bli like fint så da har jeg et jordbær. Sånt kan jo skje, men det var veldig kjipt fordi jeg likte dem så godt. Ennå bedre når jeg fikk se dem i virkeligheten. Bra jeg kjøpte to sånn at jeg i det minste har den ene.

Utenom skaden på det ene jordbæret så er jeg veldig fornøyd med det jeg har kjøpt. Så mye fint jeg kan pynte opp med. Selvom det kun var den til incense jeg skulle ha så er jeg fortsatt veldig glad for alt det andre jeg kjøpte. Det eneste som ikke er så bra er all søppelet det blir av å handle på nettet. All pappen og bobleplasten som er brukt for å pakke inn tingene blir det mye rot av, men det blir drt jo om man handler i butikk også. Da er drt jo masse papir rundt hver eneste pynteting. Desverre ble jordbæret skadet allikevel.

Nå har jeg tenkt til å slappe av litt med film. Også kan alle problemer og oppgaver ligge til i senere i kveld. Det er jo ikke akkurat sånn at det går noe sted.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg